چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر نماینده قوچان به رئیس‌جمهور درباره تعطیلی مرز باجگیران

نماینده مردم قوچان از رئیس‌جمهور خواست تکلیف منطقه ویژه اقتصادی قوچان را روشن کند. کرونا: علی آذری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: چرا منطقه ویژه اقتصادی قوچان را تعیین تکلیف نمی کنید. در شرایط سخت اقتصادی این منطقه می تواند با ایجاد اشتغال و همکاری مشترک اقتصادی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

کرونا :

تذکر نماینده قوچان به رئیس‌جمهور درباره تعطیلی مرز باجگیران

تذکر نماینده قوچان به رئیس‌جمهور درباره تعطیلی مرز باجگیران 3

نماینده مردم قوچان از رئیس‌جمهور خواست تکلیف منطقه ویژه اقتصادی قوچان را روشن کند.

کرونا: علی آذری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: چرا منطقه ویژه اقتصادی قوچان را تعیین تکلیف نمی کنید. در شرایط سخت اقتصادی این منطقه می تواند با ایجاد اشتغال و همکاری مشترک اقتصادی بین الملل در زمینه سرمایه گذاری، مدیریت صادرات و جذب سرمایه فعال باشد و از این طریق قوچان و فاروج را نجات دهد.

وی در تذکر به وزیر امور خارجه افزود: قوچان قدیمی ترین شهر خراسان با ۲۸ کیلومتر مرز مشترک با ترکمنستان است، این در حالی است که مرز باجگیران تعطیل شده است.

وی در تذکری به وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: قوچان و فاروج مهد کشتی با چوخه است کجایید که گودهای ورزشی به ویرانه تبدیل شده و ورزشکاران نگران معیشت و حوزه ورزش هستند در حالی که شما نهاد مسئول جوانان و اعتلای آن ها هستید در خواب به سر می برید و برنامه جامع ملی ساماندهی امور جوانان را به درستی اجرا نمی کنید.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi