شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فراخوان استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در کهگیلویه بویر احمد

کهگیلویه و بویراحمد -معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان از فراخوان ویژه استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از پایگاه خبری پلیس دکتر محمد مهدی شفیعی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: نیروی انتظامی در نظر دارد دانشجویان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55009
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

کرونا :

فراخوان استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در کهگیلویه بویر احمد

کهگیلویه و بویراحمد -معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان از فراخوان ویژه استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از پایگاه خبری پلیس دکتر محمد مهدی شفیعی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: نیروی انتظامی در نظر دارد دانشجویان پزشکی عمومی داروساز و دندانپزشک را که علاقمند به خدمت در ناجا هستند بورسیه کند.

وی افزود: دانشجویان علاقمند در روزهای اداری با مراجعه به درمانگاه امیرالمومنین( ع) -واحد درمان -واقع در شهر یاسوج- گلستان ۱۲ در این طرح ثبت نام کنند.

معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: تنها دانشجویان رشته های پزشک عمومی، پزشک متخصص، داروساز و دندانپزشکی جهت بورسیه و ثبت نام به واحد درمان معاونت بهداد انتظامی استان مراجعه کنند.

فراخوان استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در کهگیلویه بویر احمد 3

  • کهگیلویه و بویراحمد -معاون بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی استان از فراخوان ویژه استخدام و بورسیه دانشجویان پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از پایگاه خبری پلیس دکتر محمد …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi