جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نتیجه ۲ تست کرونای رئیس مجلس منفی شد

پزشک معالج قالیباف با اشاره به نتیجه منفی ۲ نوبت تست PCR رئیس مجلس، گفت: دوره درمان به پایان رسیده و در حال حاضر منعی برای حضور ایشان در جلسات و مجامع عمومی وجود ندارد. کرونا: مصطفی قانعی فوق تخصص بیماری‌های ریوی درباره آخرین وضعیت سلامتی رئیس مجلس گفت: در حال حاضر بیماری کنترل شده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54998
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۵۸

کرونا :

نتیجه ۲ تست کرونای رئیس مجلس منفی شد

نتیجه ۲ تست کرونای رئیس مجلس منفی شد 3

پزشک معالج قالیباف با اشاره به نتیجه منفی ۲ نوبت تست PCR رئیس مجلس، گفت: دوره درمان به پایان رسیده و در حال حاضر منعی برای حضور ایشان در جلسات و مجامع عمومی وجود ندارد.

کرونا: مصطفی قانعی فوق تخصص بیماری‌های ریوی درباره آخرین وضعیت سلامتی رئیس مجلس گفت: در حال حاضر بیماری کنترل شده و خطر سرایت ندارد.

پزشک معالج محمدباقر قالیباف بر همین اساس تصریح کرد: دو نوبت تست PCR طی سه روز گذشته جهت اطمینان از حل کامل مشکل،انجام شد که نتیجه آن منفی بود.

وی در ادامه بیماری کرونای رئیس مجلس را از نوع خفیف توصیف کرد و گفت: سیر درمان سر موقع به اتمام رسید و عارضه ای از خود بر جای نگذاشت؛ صرفا مشکل سرفه باقی مانده که ارتباطی با بیماری کرونا ندارد و ناشی از مصدومیت شیمیایی قبلی است که درمان مخصوص  تجویز شده است.

قانعی در پایان با تأکید بر اینکه حضور رئیس مجلس در جلسات و مجامع عمومی از لحاظ علمی منعی ندارد، خاطرنشان کرد: با توجه به دو نوبت تست گرفته شده از رئیس مجلس بیماری ایشان بهبود یافته و سرایتی برای دیگران نخواهد داشت و تک سرفه ها نیز ارتباطی با بیماری کرونا ندارد.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi