پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

باید با مفسدین داخل حکومت، برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه باید کارها را به‌گونه‌ای پیش برده که حقی از کسی ضایع نشود، تصریح کرد: باید حتماً با مفسدین برخورد و با مفسدین داخل حکومت، قوه قضائیه، قوه مجریه و دستگاه‌های دیگر برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود. کرونا: حجت ‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در آئین تکریم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54910
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

کرونا :

باید با مفسدین داخل حکومت، برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود

باید با مفسدین داخل حکومت، برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود 3

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه باید کارها را به‌گونه‌ای پیش برده که حقی از کسی ضایع نشود، تصریح کرد: باید حتماً با مفسدین برخورد و با مفسدین داخل حکومت، قوه قضائیه، قوه مجریه و دستگاه‌های دیگر برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود.

کرونا: حجت ‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دادگستری کل استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: امیدوارم به برکت این ایام مبارک گرفتاری‌ همه مسلمانان کشور رفع و این ویروس منحوس کرونا ریشه‌کن شود و با همدلی، توکل بر خدا، مجاهدت و خیرخواهی به نفع کشور و مردم به‌نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس کل سابق دادگستری استان کردستان از نیروهای دلسوز و خیرخواه قوه قضائیه می باشد و در مقطعی هم درخواست بازنشستگی داشته که مورد قبول واقع نشد، اظهار کرد: از حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی، رئیس جدید دادگستری کردستان که از نیروهای خدوم، دلسوز، خیرخواه، انقلابی و پاک بوده، بابت پذیرفتن این مسئولیت در این مقطع  تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز در مسئله امنیت، اقتصاد و فرهنگ کشور نیاز به یک برنامه‌ریزی جدید، اقدام جهادی شبانه‌روزی و همدلی و همراهی هرچه بیشتر داریم، افزود: ملت ایران در طول چهل سال اخیر علی‌رغم زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های دشمنان، هیچ‌گاه گول نقشه‌هایشان را نخورده و ذره‌ای از استقامت و ایستادگی کوتاهی نکرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند که امنیت کشور را مخدوش کنند، ادامه داد: دشمن نهایت توان خود را به‌کار گرفته که با استفاده از تبلیغات دروغین در رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف و با عملیات و جنگ روانی در فضای مجازی در مسائل فرهنگی کشور اثرگذاری و برعلیه نظام اقدام کند.

تشکیل کمیسیون‌های کارشناسی در مجمع تشخیص مصلحت برای جمع‌آوری ایده‌های صاحب‌نظران
دنبال کنید

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان با اقدامات ظالمانه، حداکثر فشار را بر معیشت مردم و اقتصاد کشور وارد کرده تا از این طریق مردم را ناراضی کنند و به اهداف و مقاصد شوم خود برسند، خطاب به مسئولان ارشد استانی تاکید کرد: باید در مسئله امنیت کاملاً هوشیار و مراقب بوده و تمام امکانات، توان و نیروهایمان را برای هم‌افزایی هرچه بیشتر در مقابل هرگونه اقدام احتمالی دشمن برعلیه کشور به‌کار بگیریم.

وی اتکا به منابع، تولیدات و ظرفیت‌های داخلی را راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی، همراهی و همدلی بیشتر به‌فکر بهبود معیشت مردم باشیم.

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه باید کارها را به‌گونه‌ای پیش برده که حقی از کسی ضایع نشود، تصریح کرد: باید حتماً با مفسدین برخورد و با مفسدین داخل حکومت، قوه قضائیه، قوه مجریه و دستگاه‌های دیگر برخورد سخت‌تر و شدیدتر انجام شود.

وی برخورد با مفسدان را یک ضرورت دانست و گفت: باید از فعالان اقتصادی، جهادگران عرصه اقتصاد و کسانی‌که توانایی سرمایه‌گذاری و ارتقای تولید را داشته و در رفع گرفتاری‌های مردم مؤثرند، حمایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان کرد: باید به‌گونه‌ای با فساد برخورد شود که به حوزه تولید، فعالان حوزه اقتصادی و مدیرانی که با ابتکار و خلاقیتشان در زمان جنگ اقتصادی، راه‌های میان‌بر پیدا کرده و مسائل را پیش برده‌اند، ضربه‌ای وارد نشود؛ این یک هنر است و نیاز به همدلی و برنامه‌ریزی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید در احیای حقوق عامه، روند احقاق حق دو طرف رعایت شود و به کسی ظلمی وارد نشود، تصریح کرد: نباید در بررسی پرونده‌ها و احقاق حق یک نفر، حق طرف مقابل ضایع شود.

اطمینان بخشی به مردم در راستای برگزاری انتخاباتی سالم وظیفه ستاد انتخابات استان است
دنبال کنید

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه اگر با بی‌تدبیری و کم‌دقتی حقی از کسی ضایع شود، مسئول هستیم، ادامه داد: باید در احقاق حق عامه مردم، همه جوانب و قوانین در نظر گرفته شود.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi