شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخذ مجوز تولید ماسک

  با ورود موج سوم ویروس کرونا در ایران و کشورهای مختلف جهان و افزایش روزانه مبتلایان به کرونا، تقاضا برای ماسک‌های بهداشتی افزایش یافته است. بطوری که تولید ماسک امروزه به یکی از پررونق‌ترین کسب و کارهای فعال در بازار تبدیل شده است. این درحالیست که بسیاری از کسب و کارها در شرایط کرونا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54909
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

کرونا :

اخذ مجوز تولید ماسک

 

با ورود موج سوم ویروس کرونا در ایران و کشورهای مختلف جهان و افزایش روزانه مبتلایان به کرونا، تقاضا برای ماسک‌های بهداشتی افزایش یافته است. بطوری که تولید ماسک امروزه به یکی از پررونق‌ترین کسب و کارهای فعال در بازار تبدیل شده است. این درحالیست که بسیاری از کسب و کارها در شرایط کرونا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

اخذ مجوز تولید ماسک 5

مطالب پیشنهادی:

تولید کارتن ماسک سه لایه

ماسک‌های بهداشتی در دسته بندی محصولات پزشکی قرار میگیرند و بطور مستقیم با سلامت مردم جامعه ارتباط دارند، به همین دلیل باید مجوزهای بهداشتی از مراکز مختلف گرفته شود. فرایند اخذ مجوز شرکت تولید ماسک بهداشتی به شرح زیر است.

درخواست مجوز تولید ماسک در سایت وزارت بهداشت

اخذ مجوز تولید ماسک 6

به نقل از معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت مدیران واحدهای صنفی، که توان تولید ماسک بهداشتی را دارند ابتدا باید به سایت وزارت بهداشت مراجعه کنند و برای گرفتن مجوز تولید ماسک، ثبت نام کنند. در این سایت پس از ثبت اطلاعات لازم، مجموعه مورد نظر متعهد به رعایت اصول بهداشتی می‌شوند.

بازدید از کارگاه و اخذ تاییدیه

طبق ماده ۲ و ۶ دستورالعمل ثبت وسایل پزشکی بعد از ثبت نام در سایت وزارت بهداشت، کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه به کارگاه مورد نظر شرایط بهداشتی را بررسی کرده و درصورت مناسب بودن تاییدیه صادر میشود.

 

دریافت  IRC از سایت اداره کل تجهیزات پزشکی

شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی، درصورتی که مایل باشند در ابعاد تجاری فعالیت کنند، باید کالای خود را ثبت کرده و کد IRC دریافت کنند. برای دریافت IRC باید در سایت اداره کل تجهیزات کشور اقدام کنید.

سودان "قانون تحریم رژیم صهیونیستی" را لغو کرد
دنبال کنید

تست نمونه ماسک به آزمایشگاه

ماسک‌های تولیدی باید از جهات مختلف بررسی شوند. جنس پارچه، نوع کش و… در ماسک های تولید بررسی شده و همچنین یک نمونه از ماسک تولیدی از جهت میزان نفوذ ذرات معلق در آزمایشگاه بررسی میشود. درصورت تایید نهایی میتوانید نسبت به ثبت شرکت تولید ماسک اقدام نمایید.

 

جعبه ماسک

اخذ مجوز تولید ماسک 7

یکی از مواردی که در تولید ماسک باید مد نظر قرار بگیرد بسته بندی ماسک است. امروزه قرار دادن ماسک در کیسه‌های پلاستیکی اصولی و بهداشتی نبوده و از نظر سازمان‌های بهداشتی و همچنین مشتریان، قابل قبول نیست. مقوای مورد استفاده در تولید ماسک و همچنین فرایند تولید جعبه باید کاملا اصولی و بهداشتی باشد. یکی از بهترین مقواهایی که در تولید ماسک استفاده میشود، مقوای ایندربرد بهداشتی است که به مقوای دارویی نیز معروف است.

 

ما در مجموعه ایرانیان پک، با توجه به تجربه همکاری با برندهای مختلفی مانند کاله، گوشت ایران، رضوان و… آماده ایم تا این دغدغه را برای تولیدکنندگان ماسک حل کنیم و قدم کوچکی در جهت مبارزه با ویروس کرونا برداریم.

 

ماسک‌های تولیدی در مجموعه ایرانیان پک، از دو مقوای رایج ایندربرد و پشت طوسی تولید می‌شوند که در گرماژ مختلف قابل تولید است. شما میتوانید طرح و برند خود را بدوم محدودیت در تیراژ هزار تا پانصدهزار چاپ کنید.

تلفن های تماس:

۰۲۱۸۸۱۷۷۹۱۲

۰۹۱۲۰۲۶۱۵۶۲

۰۹۱۲۴۱۱۶۹۰۲

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi