شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعزام تجهیزات توپخانه ای و زرهی ارتش به مناطق مرزی نزدیک به قره باغ

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش گفت: امنیت و آسایش مرزنشینان، اولویت ما است. به گزارش کرونا، امیر سرتیپ علی حاجیلو  روز جمعه در حاشیه‌ اعزام تجهیزات زرهی و توپخانه‌ای به مناطق مرزی شمالغرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تنش بین دو کشور همسایه در شمال کشور، اظهار کرد: ماموریت داریم بررسی کنیم تا آسایش مرزنشینان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54900
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

کرونا :

اعزام تجهیزات توپخانه ای و زرهی ارتش به مناطق مرزی نزدیک به قره باغ

فرمانده قرارگاه شمال‌غرب ارتش گفت: امنیت و آسایش مرزنشینان، اولویت ما است.

به گزارش کرونا، امیر سرتیپ علی حاجیلو  روز جمعه در حاشیه‌ اعزام تجهیزات زرهی و توپخانه‌ای به مناطق مرزی شمالغرب کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تنش بین دو کشور همسایه در شمال کشور، اظهار کرد: ماموریت داریم بررسی کنیم تا آسایش مرزنشینان زیر سوال نرود.

اعزام تجهیزات توپخانه ای و زرهی ارتش به مناطق مرزی نزدیک به قره باغ 3

وی اضافه کرد: مجموعه قرارگاه منطقه شمالغرب، نیروهایی را که نیاز بود برای پایش در منطقه حضور پیدا کنند، آماده کرده‌اند که بخش عمده‌ای از آن‌ها قبلا حضور یافته‌اند، با توجه به ساختار سازمان و نیروی پیش بینی شده ، بخشی از نیروها هم در حوزه‌ی زرهی منطقه شمالغرب در این ماموریت شرکت دارند.

وی در خاتمه ضمن تبریک هفته‌ی وحدت، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اصل صریح قانون اساسی وظیفه‌ی دفاع از میهن اسلامی و مرزهای جمهوری اسلامی ایران  را داشته و مسئولیت دارد در برابر هر گونه تعرض و تعدی دشمن، دفاع کند.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi