سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت امور خارجه پیگیر انتقال پیکر ایرانیان غرق شده در کانال مانش

اداره کل امور کنسولی و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس از نخستین لحظات این حادثه دلخراش، پیگیر انجام اقدامات لازم برای تسهیل انتقال قربانیان این حادثه به ایران هستند و این پیگیری‌ها کماکان ادامه دارد. روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص انتقال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

کرونا :

وزارت امور خارجه پیگیر انتقال پیکر ایرانیان غرق شده در کانال مانش

وزارت امور خارجه پیگیر انتقال پیکر ایرانیان غرق شده در کانال مانش 3

اداره کل امور کنسولی و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس از نخستین لحظات این حادثه دلخراش، پیگیر انجام اقدامات لازم برای تسهیل انتقال قربانیان این حادثه به ایران هستند و این پیگیری‌ها کماکان ادامه دارد.

روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در خصوص انتقال پیکرهای خانواده ایرانی که دو روز قبل در کانال مانش غرق شدند اعلام کرد: اداره کل امور کنسولی و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس از نخستین لحظات این حادثه دلخراش، پیگیر انجام اقدامات لازم برای تسهیل انتقال قربانیان این حادثه به ایران هستند و این پیگیری‌ها کماکان ادامه دارد.

گزارش‌هایی که در این خصوص  از برخی رسانه‌ها منتشر شده اصالت نداشته و تایید نمی گردد. بدیهی است مرجع رسمی اعلام اخبار وزارت امورخارجه مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای است.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi