جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سلیمانی

آقایان مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هنوز حل نشده!

پس از تلاش های دکتر تاجگردون و مکاتبات متعدد ایشان با وزارت نفت ، و پیگیری های مهندس صیدالی مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و همچنین تلاش های ارزشمند استاندار محترم استان ،‌ برای حل مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شنیده می شود که وزارت نفت با هزینه کرد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54691
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

کرونا :

سلیمانی

آقایان مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران هنوز حل نشده!

پس از تلاش های دکتر تاجگردون و مکاتبات متعدد ایشان با وزارت نفت ، و پیگیری های مهندس صیدالی مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و همچنین تلاش های ارزشمند استاندار محترم استان ،‌ برای حل مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شنیده می شود که وزارت نفت با هزینه کرد ۴ میلیارد تومان برای این باشگاه موافقت نموده و بر این اساس به دستور مهندس صیدالی و مهندس حسینی مدیر محترم منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز ‌گچساران ، به بهمن فرازمند سرمربی این تیم ،‌ایشان هم پس از اتمام یک هفته قرنطینه در گچساران، تمرینات تیم را در ورزشگاه نفت و گاز گچساران استارت خواهد زد!

اما انچه هنوز معلوم نیست قرار است چه مبلغی از این بودجه به تیم فوتبال نفت و گاز تزریق شود؟ و به گفته کارشناسان فوتبالی حداقل بودجه مورد نیاز این تیم برای شرکت آبرومندانه در مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور مبلغ ۵ میلیارد تومان می باشد! و با اختصاص این چهار میلیارد تومان احتمالا این باشگاه کل این مبلغ را هم در اختیار تیم فوتبال نفت و گاز قرار نمی دهد شاید بگویند که می‌خواهند از این مبلغ بخشی از بدهی‌های گذشته را بدهند یا بخشی از آن را جهت شرکت بعضی از تیمهای دیگر در مسابقات و لیگ ها هزینه نمایند! و چون این مسائل هنوز شفاف بیان نشده معلوم نیست که کادر فنی تیم باید بر اساس چه مبلغی تیم را جمع و جور کند!

اما ظاهر امر اینگونه است که قرار است امسال این‌تیم فقط بتواند در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شرکت نموده تا شاید از حاشیه هایش ترکشی به مسئولین نخورد! چون‌به گفته‌بسیاری از افراد مطلع با این اعتبار ناچیز مالی نمی شود بازیکن شاخص و غیر بومی جذب کرد! و در خوش بینانه ترین حالت و رعایت کلیه صرفه جویی ها اعم از خورد و خوراک و البسه و تحقق نقل قول از مهندس کردلو مدیر محترم خدمات شرکت نفت گاز گچساران،‌و موافقت سازمان بازرسی استان،‌ مبنی بر رایگان بودن هزینه خورد و خوراک این تیم در مهمانسرای شرکت نفت و گاز گچساران شاید بتوان حداقل پرداختی به بازیکنان و کادر فنی را داشته باشند!

برگزاری دعای زیارت عاشورا و دعای توسل در امام زاده سید محمد شهرستان گچساران
دنبال کنید

پس میطلبد که برای ادامه کار مجدداً جناب دکتر تاجگردون و جناب استاندار به عنوان نماینده دولت برای حل کامل مشکل و تخصیص بودجه مورد نیاز تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اقدام عاجلی نمایند.

تا انشالله این تیم به صورت آبرومندانه ای در مسابقات لیگ‌دسته دوم فوتبال کشور شرکت نمایند و بتواند به نگرانی‌های فزاینده جامعه ورزش، هواداران متعصب این تیم، کانون هواداران باشگاه ، پایان داده شود و اگر این مشکلات به صورت جدی پیگیری نشود مثل استخوان لای زخم می ماند، که تا تحقق کامل مطالبات این تیم حکایتش همچنان در بین مردم ، رسانه ها و فضای مجازی ادامه‌خواهد داشت!‌

باقی بقای شما.
گچساران

سلیمانی

نویسنده:سلیمانی

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi