جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روابط عمومی آپارات: رأی صادر شده رأی بدوی بوده است

روابط عمومی آپارات اعلام کرده است که رأی صادرشده در خصوص محکومیت مدیرعامل آپارات رأی بدوی (نخستین) بوده و تجدیدنظرخواهی از این دادنامه صورت پذیرفته است. به گزارش کرونا، روز گذشته اخباری منتشر شد که حاکی از صدور حکم ۱۰ سال زندان از سوی قوه قضائیه برای مدیرعامل آپارات به دلیل بارگذاری یک فیلم توسط کاربری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54548
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰

کرونا :

روابط عمومی آپارات: رأی صادر شده رأی بدوی بوده است

روابط عمومی آپارات: رأی صادر شده رأی بدوی بوده است 3

روابط عمومی آپارات اعلام کرده است که رأی صادرشده در خصوص محکومیت مدیرعامل آپارات رأی بدوی (نخستین) بوده و تجدیدنظرخواهی از این دادنامه صورت پذیرفته است.

به گزارش کرونا، روز گذشته اخباری منتشر شد که حاکی از صدور حکم ۱۰ سال زندان از سوی قوه قضائیه برای مدیرعامل آپارات به دلیل بارگذاری یک فیلم توسط کاربری روی این نرم‌افزار داشت.

روابط عمومی آپارات اعلام کرده است: «رأی صادرشده از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، رأی بدوی (نخستین) بوده، تجدیدنظر خواهی از این دادنامه صورت پذیرفته و در لایحه اعتراضیه با اشاره به ماده ۲۳ قانون جرایم رایانه‌ای و مصوبات حمایتی شورای عالی فضای مجازی از پلتفرم‌ها که به‌صورت رویه ثابت درآمده، استناد شده؛ امیدواریم بر این مبادی محکمه تخصصی رأی مناسب را صادر نمایند».

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi