شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کرونا ذخایر خونی را هم کاهش داد

یاسوج- مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کروناویروس و ترس مردم از مراجعه به مراکز انتقال خون، بار مراجعه به انتقال خون و ذخایر خون این استان کاهش یافت و نیاز به خون و فرآورده‌های خونی بیشتر احساس می شود. رستم حسن زاده افزود: به دلیل مشکلات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 54475
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

کرونا :

کرونا ذخایر خونی را هم کاهش داد

کرونا ذخایر خونی را هم کاهش داد 3

یاسوج- مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کروناویروس و ترس مردم از مراجعه به مراکز انتقال خون، بار مراجعه به انتقال خون و ذخایر خون این استان کاهش یافت و نیاز به خون و فرآورده‌های خونی بیشتر احساس می شود.

رستم حسن زاده افزود: به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کرونا و ترس مردم از مراجعه به مراکز انتقال خون، بار مراجعه به انتقال خون و ذخایر خون استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافته است و نیاز به خون و فرآورده های خونی بیشتر احساس می شود.

وی تصریح کرد: مردم دغدغه ای برای اهدای خون نداشته باشند چرا که تمام تمهیدات لازم برای اهداکنندگان خون درنظر گرفته شده و همه اقلام مورد استفاده، یکبار مصرف و استریل هستند و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود و هیچ خطری برای مراجعه کنندگان به انتقال خون وجود ندارد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi