چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید جمعی از اعضای شورای نگهبان از دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه

جمعی از اعضای شورای نگهبان از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بازدید کردند. به گزارش کرونا، عباسعلی کدخدایی سخنگو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان به همراه هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان و جمعی از مدیران شورای نگهبان از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای تولید شده توسط متخصصان کشورمان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 53940
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

کرونا :

بازدید جمعی از اعضای شورای نگهبان از دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه

بازدید جمعی از اعضای شورای نگهبان از دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه 3

جمعی از اعضای شورای نگهبان از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بازدید کردند.

به گزارش کرونا، عباسعلی کدخدایی سخنگو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان به همراه هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان و جمعی از مدیران شورای نگهبان از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای تولید شده توسط متخصصان کشورمان در نیروی هوافضای سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بازدید کردند.

سخنگوی شورای نگهبان در این بازدید، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام و تقدیر از تلاش‌های متخصصان نیروی هوافضای سپاه در دستیابی به فناوری‌های نوین نظامی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهدا است.

کدخدایی با بیان اینکه مایه غرور و افتخار است که برادران ما در دوران تحریم این شگفتی‌ها را آفریده‌اند، اظهار داشت: به فضل الهی با توانمندی و باور جوانان، آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi