سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد سخنگوی دولت از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/ محدویت ها و مجازات های جدیدبرای متخلفان

سخنگوی دولت از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و عادی انگاری شرایط در سطح جامعه انتقاد کرد و با و هشدار نسبت به عواقب آن از تصمیمات جدید در زمینه افزایش اختبارات استان‌ها برای اعما محدودیت های جدید خبر داد. کرونا: علی ربیعی در نشست خبری هفته‌ای با اصحاب رسانه با بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 53827
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

کرونا :

انتقاد سخنگوی دولت از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/ محدویت ها و مجازات های جدیدبرای متخلفان

انتقاد سخنگوی دولت از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/ محدویت ها و مجازات های جدیدبرای متخلفان 3

سخنگوی دولت از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و عادی انگاری شرایط در سطح جامعه انتقاد کرد و با و هشدار نسبت به عواقب آن از تصمیمات جدید در زمینه افزایش اختبارات استان‌ها برای اعما محدودیت های جدید خبر داد.

کرونا: علی ربیعی در نشست خبری هفته‌ای با اصحاب رسانه با بیان اینکه در روزهای اخیر شاهد کاهش رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی هستیم، گفت: رابطه مشخصی بین رعایت پروتکل ها و میزان بیماری هست و متاسفانه حساسیت‌ها در استانها کاهش می یابد و بازگشت به عادات قبلی زندگی یکی از مشکلاتی است که با آن مواجهیم.

سخنگوی دولت از کاهش رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماست به ۶۱/۸۵ درصد خبر داد و افزود: در صنوف هم اجرای پروتکلها کاهش پیدا کرده از اینرو ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت  اختیارات بیشتری به استان‌ها اعمال برای محدویت ها ی جدید بدهدداد و بهمچنین برخورد با کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند در گستره بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ما قبلا در مورد ادارات و اماکن عمومی برای الزام استفاده از ماست از گذشته مقررات و مجازات هایی داشتیم. این بار برای افرادی که در سطح جامعه از ماسک استفاده نمیکنند مقرر شد بررسی‌هایی شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه های ما همپوشانی آفولانزا و کرونا در پاییز و زمستان بود خاطرنشان کرد: بررسی کشورهای نمی‌کره جنوبی نشان می‌دهد ابتلا به آنفولانزا به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و ماسک بسیار کاهش یافتهو ما امیدواریم در کشور ما هم رهمین روندخ دهد.

ربیهی گفت: به رغم این ما تاکنون یک و نیم میلیون واکسن وارد کرده‌ایم که برای افراد با ریسک بالا به درمان گاه ها داده شده و تا اواخر مهر ماه هم یک میلیون دوز دیگر به صورت رایگاه برای این گروه ها اختصاص داده خواهد شد.

چرا دولتمردان نطق انتقادی قالیباف را تاب نیاوردند؟
دنبال کنید

ادامه دارد…

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi