پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

توضیحات قوه قضائیه درباره مرگ یک زندانی به نام نادر بختیاری

مدیرکل زندان های استان تهران، در واکنش به پروژه سازی علیه دستگاه قضائی، توضیحاتی را ارائه داد. کرونا: به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور در راستای سلسله اقدامات خود در چارچوب پروژه تبلیغاتی علیه مبارزه همه جانبه دستگاه قضایی با فساد و دانه درشت های مفسد اقتصادی، بعد از عنوان کردن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 53640
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳

کرونا :

توضیحات قوه قضائیه درباره مرگ یک زندانی به نام نادر بختیاری

توضیحات قوه قضائیه درباره مرگ یک زندانی به نام نادر بختیاری 3

مدیرکل زندان های استان تهران، در واکنش به پروژه سازی علیه دستگاه قضائی، توضیحاتی را ارائه داد.

کرونا: به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور در راستای سلسله اقدامات خود در چارچوب پروژه تبلیغاتی علیه مبارزه همه جانبه دستگاه قضایی با فساد و دانه درشت های مفسد اقتصادی، بعد از عنوان کردن ۱۶ دروغ در مورد نوید افکاری و تحریف پرونده یک قاتل محکوم به قصاص اخیراً مدعی شده‌اند که یک زندانی به نام نادر مختاری که از دستگیرشدگان اغتشاشات آبان ۹۸ بود، در زندان فوت کرده است.

مدیرکل زندان های استان تهران گفت: نادر مختاری اساساً در آبان ۹۸، در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به جرم سرقت بوده و در اغتشاشات حضوری نداشته است.

سید حشمت الله حیات الغیب، به سوابق کیفری متعدد نادر مختاری با عنوان سرقت اشاره کرده و در مورد زمان محکومیت فرد مورد اشاره، عنوان کرد: جرائم وی کیف قاپی و سرقت های متعدد بوده است که به همین دلیل در مجموع به ۸ سال حبس و رد مال محکوم شده است.

اما نکته مهم در مورد مختاری این بوده است که این فرد از مورخ ششم بهمن ۹۴ در ندامتگاه تهران بزرگ نگهداری می‌شده است، این را حیات الغیب عنوان کرد و ادامه داد: محکوم علیه از ابتدا که به زندان معرفی شده است بیماری تنگی نفس داشت و به علت ابتلا به بیماری و علی‌رغم پیگیری‌های جدی درمانی و چندین مرحله اعزام به بیمارستان‌های مختلف، متاسفانه  در روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ فوت می‌کند.

به گفته مدیر کل زندان های استان تهران، مرحوم مختاری در زمان اغتشاشات آبان ۹۸ در زندان و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه این محکوم در زمان اغتشاشات بازداشت و به علت ضربه باتون به کما رفته کذب محض است.

تعیین تکلیف ماکرون برای ایران: در لبنان مداخله نکنید!
دنبال کنید

محکوم به دلیل نداشتن شرایط در سال ۹۸ حتی یک ساعت نیز از مرخصی خود استفاده نکرده است.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi