جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیام فرمانده انتظامی گچساران بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بمناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس متن این پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی حیات راستین یک ملت،در گرو شناخت،معرفت و توجه به آرمان ها و ارزش های خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه ها و دستاوردهای ارزشمند وگرانقدر آرمانی و ملی هر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 53524
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

کرونا :

پیام فرمانده انتظامی گچساران بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام فرمانده انتظامی شهرستان گچساران بمناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
حیات راستین یک ملت،در گرو شناخت،معرفت و توجه به آرمان ها و ارزش های خویش است و کوشش و تلاش جدی در حفظ پیشینه ها و دستاوردهای ارزشمند وگرانقدر آرمانی و ملی هر قوم وامتی ،خود از جایگاه رفیع ووالایی برخوردار می باشد.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثارواستقامت رادمردان وشیرزنانی است که درلبیک به فرمان امام (ره) و مقتدای خویش در دفاع از کیان، آ ب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نموده و حماسه ها ی ماندگاری رابر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند. دوران هشت سال دفاع مقدس و مشروع امت سلحشور ایران،در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس ترین وبارزترین برهه ای از حیات راستین این امت ،همچون نگینی،تا همیشه برتارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد .
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردیهای ۸سال جنگ تحمیلی ،فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس رابه همه مردم شریف شهرستان گچساران بخصوص خانواده معظم شهدا، رزمندگان ،جانبازان و ایثار گران ،آزادگان ونیرو ها مسلح و…. تبریک وتهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی وتوفیقات روز افزون همه را در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر( عج) ودرپرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسالت می نمایم.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران
سرهنگ سید محمد موسوی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi