یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسات علنی سه‌شنبه مجلس به بحث نظارتی اختصاص می‌یابد

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه شدن یک روز به جلسات علنی مجلس را در راستای ایفای وظایف نظارتی نمایندگان و همچنین بررسی خروجی کمیسیون‌های تخصصی مجلس در دو، سه ماه گذشته عنوان کرد. کرونا: علی کریمی فیروزجایی اظهار داشت پیش از این مجلس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشت که با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 53132
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

کرونا :

جلسات علنی سه‌شنبه مجلس به بحث نظارتی اختصاص می‌یابد

جلسات علنی سه‌شنبه مجلس به بحث نظارتی اختصاص می‌یابد 3

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه شدن یک روز به جلسات علنی مجلس را در راستای ایفای وظایف نظارتی نمایندگان و همچنین بررسی خروجی کمیسیون‌های تخصصی مجلس در دو، سه ماه گذشته عنوان کرد.

کرونا: علی کریمی فیروزجایی اظهار داشت پیش از این مجلس در روزهای یکشنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشت که با توجه به اینکه خروجی کمیسیون‌های تخصصی در دو، سه ماه گذشته باید در صحن مورد بررسی قرار گیرد و دستورات زیادی از جمله سوالات نمایندگان از وزرا را داریم، جمعی از همکاران این تقاضا را مطرح کردند که یک روز به روزهای جلسات علنی مجلس اضافه شود و هیأت رئیسه نیز با برگزاری جلسات علنی در روزهای سه‌شنبه موافقت کرد.

وی افزود:‌ در شروع به کار مجلس طبیعی بود که ما فرصت بیشتری برای برگزاری جلسات کمیسیون‌ها در نظر بگیریم بر همین اساس کمیسیون‌های تخصصی علاوه بر عصر یکشنبه در نوبت  صبح و عصر روزهای سه‌شنبه نیز تشکیل جلسه می‌دادند تا خوراک برای کار صحن مجلس فراهم شود.

کریمی فیروزجایی یادآور شد:‌ ما در جلسات علنی روزهای سه‌شنبه عمدتا به بحث نظارتی خواهیم پرداخت و البته کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز عصر سه‌شنبه جلسات خود را خواهند داشت.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi