شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسماعیلی: دادگاه‌های ویژه اقتصادی از فردا به کار خود ادامه می‌دهند

سخنگوی قوه قضائیه گفت: از فردا دادگاه‌های ویژه با برخی اصلاحات به کار خود ادامه خواهند داد. کرونا: غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود اظهار کرد: قوه قضائیه در دوره تحول اراده‌ای بسیار قوی در برخورد با انواع و اقسام مفاسد و همچنین شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز و معرفی آنها و سالم‌سازی جامعه در برنامه‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 53097
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

کرونا :

اسماعیلی: دادگاه‌های ویژه اقتصادی از فردا به کار خود ادامه می‌دهند

اسماعیلی: دادگاه‌های ویژه اقتصادی از فردا به کار خود ادامه می‌دهند 3

سخنگوی قوه قضائیه گفت: از فردا دادگاه‌های ویژه با برخی اصلاحات به کار خود ادامه خواهند داد.

کرونا: غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود اظهار کرد: قوه قضائیه در دوره تحول اراده‌ای بسیار قوی در برخورد با انواع و اقسام مفاسد و همچنین شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز و معرفی آنها و سالم‌سازی جامعه در برنامه‌های تحولی خود قرار داده است.

وی ادامه داد: اراده برخورد با فساد تا زمانی که مفاسد وجود داشته باشد تغییر نخواهد کرد، زمانی برنامه‌های ما تغییر می‌یابد که زمینه‌های بروز فساد در جامعه از بین برود و مردم ما شاهد بروز مفاسد نباشند. دو سال قبل بنا به ضرورتهای اجتماعی ریاست وقت قوه قضائیه از رهبر انقلاب درخواست کردند و با اجازه ایشان شعب ویژه رسیدگی به اخلال در نظام اقتصادی تشکیل شد. امروز شرایط تغییر چندانی نکرده و کماکان شاهد جنگ اقتصادی دشمن و شاهد سودجویی فرصت‌طلبان هستیم.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: با درک این شرایط و با هدف مبارزه قاطع، صریح، قانونمند و توأم با عدالت، تشخیص مقامات قوه قضائیه این بود که دادگاه‌ها باید استمرار پیدا کنند؛ اما تلاش ما باید این باشد که نحوه برگزاری دادگاه‌ها انطباق با قانون داشته باشد و هر جا نیاز به قانون باشد از مجرای مجلس اصلاح قانون را تقاضا کنیم.

اسماعیلی افزود: بررسی وضعیت فعلی و عملکرد شعب ویژه ما را به این نتیجه رساند که می‌شود با اصلاح برخی از رویه‌ها و با استمرار قاطعانه رسیدگی‌ها، انتقادی را که برخی از دلسوزان نظام داشتند برطرف کرد و مبارزه با مفاسد اقتصادی را شدت بخشید، بر این اساس متنی تهیه و تقدیم رهبری شد. رویکرد اصلی مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است. از فردا دادگاه‌های ویژه با برخی اصلاحات به کار خود ادامه خواهند داد.

سرنوشت یارانه‌ها در سال ۹۷ چه خواهد شد؟
دنبال کنید

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi