جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حضور بدون تشریفات سردار قاآنی در منزل یار همیشگی سردار سلیمانی+عکس

فرمانده سپاه قدس به صورت سرزده در منزل شهید حسین پورجعفری یار همیشگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد. به گزارش کرونا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس با حضور سرزده در منزل شهید حسین پورجعفری ضمن دیدار با خانواده این شهید، ایام عزاداری سرور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52969
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴

کرونا :

حضور بدون تشریفات سردار قاآنی در منزل یار همیشگی سردار سلیمانی+عکس

فرمانده سپاه قدس به صورت سرزده در منزل شهید حسین پورجعفری یار همیشگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش کرونا، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس با حضور سرزده در منزل شهید حسین پورجعفری ضمن دیدار با خانواده این شهید، ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان را به خانواده عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس تسلیت گفت.

حضور بدون تشریفات سردار قاآنی در منزل یار همیشگی سردار سلیمانی+عکس 3

شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند. مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار نیز همراه با آئین تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi