شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده بویراحمد از تعطیلی آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست با مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور پناه معاون وزیر اظهار داشت: بسیاری از آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد بنا به دلایلی از جمله نبود رشته‌های مورد نیاز، عدم استقبال یا بالا بودن هزینه‌ها

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52867
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۴۷

کرونا :

نماینده بویراحمد از تعطیلی آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست با مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور پناه معاون وزیر اظهار داشت: بسیاری از آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد بنا به دلایلی از جمله نبود رشته‌های مورد نیاز، عدم استقبال یا بالا بودن هزینه‌ها برای فراگیران تعطیل شده‌اند که باید به‌فکر راه اندازی مجدد آن‌ها باشیم.

وی خواستار راه اندازی بانک اطلاعاتی بیکاران با محتوای سن، جنسیت، سواد و مهارت آنان شد و عنوان کرد: بدون شک در صورت ایجاد این بانک اطلاعاتی امکان برنامه‌ریزی صحیح و دقیق فراهم می‌شود.

روشنفکر با انتقاد از غیر فعال بودن انجمن‌های صنفی کارگران، ابراز کرد: کارگران نیاز به امور رفاهی و خدمات تامین اجتماعی دارند که هرگونه کم کاری در این حوزه پذیرفتنی نیست.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات این سازمان اطلاعات دقیقی ندارند، افزود: برخی معترض جریمه‌های کارفرمایان بوده که در صورت آشنایی با ضوابط کمتر دچار خطا می‌شوند و بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید.

روشنفکر با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی نباید در خصوص مشاغل سخت و زیان آور نگاه منافع محوری داشته باشد، ادامه داد: آنچه از برخی مراجعه کنندگان برداشت کردم این است که خدمات درمانی تامین اجتماعی با استانداردهای تایید شده فاصله دارد.  

وی خواستار ارتقای تعاون، کار رفاه اجتماعی شهرستان دنا از نمایندگی به اداره شهرستان شد و گفت: برای تعاونی‌های نیمه فعال و راکد، تسهیلاتی درنظر گرفته شود تا از این حال و هوا بیرون بیایند.

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا
دنبال کنید

  روشنفکر خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین صنعت، معدن و تجارت در زمینه صدور برخی مجوزها ناهماهنگی،هایی وجود دارد که باید تدبیری شود.

انتهای پیام/ ۵۴۱/ی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi