جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولیانوف: واکنش جامعه بین‌المللی به مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران منفی خواهد بود

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توییتی نوشت که "ماجراجویی آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تبعات منفی برای واشنگتن دارد". کرونا: میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی روز پنج‌شنبه در توییتی در پاسخ به سوال کاربری که در خصوص واکنش جامعه جهانی به مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران می‌پرسید، نوشت: از نظر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52452
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

کرونا :

اولیانوف: واکنش جامعه بین‌المللی به مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران منفی خواهد بود

اولیانوف: واکنش جامعه بین‌المللی به مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران منفی خواهد بود 3

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توییتی نوشت که "ماجراجویی آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تبعات منفی برای واشنگتن دارد".

کرونا: میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی روز پنج‌شنبه در توییتی در پاسخ به سوال کاربری که در خصوص واکنش جامعه جهانی به مکانیسم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران می‌پرسید، نوشت: از نظر من واکنش منفی خواهد بود. ما نمی‌توانیم منکر این شویم که این ماجراجویی هزینه‌ گرافی برای سازمان ملل و شورای امنیت خواهد داشت.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای بازگردادن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران در توییتی نوشت: آمریکا در حال ارتکاب اشتباه بزرگی است که تبعات به شدت منفی نه تنها برای خود آمریکا بلکه برای سازمان ملل نیز خواهد داشت.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در توییت دیگری نوشت: با درنظر گرفتن ماجراجویی آمریکا در خصوص مکانیسم بازگشت، طرفین برجام باید خرد از خود نشان داده و راهکار محتاطانه‌ اتخاذ کنند. این مسئله تنها برای روسیه، چین و سه کشور اروپایی صادق نیست. خیلی چیزها به این بستگی دارد که تهران بتواند پاسخ مناسب و مسئولیت‌پذیرانه‌ای به چالش ایجاد شده توسط آمریکا ارائه دهد.

انتهای پیام

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi