شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی گچساران

هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم

سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت:بهترین نشست های ما با اصحاب رسانه بوده است چرا که خدمات به مردم را بیان می کنیم ، نوکر و خدمتگذار مردم هستیم و هرکسی در این موارد به ما کمک کند دستش را هم می بوسیم. وی افزود: سال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52215
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴

کرونا :

هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم

سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت:بهترین نشست های ما با اصحاب رسانه بوده است چرا که خدمات به مردم را بیان می کنیم ، نوکر و خدمتگذار مردم هستیم و هرکسی در این موارد به ما کمک کند دستش را هم می بوسیم.

وی افزود: سال ۹۸،سال پرکار و سختی بود و شهادت سردار دل ها ,  اعتراضات آبان ماه  و برنامه ریزی های دشمن برای دهه فجر را داشتیم.

فرمانده انتظامی گچساران اذعان داشت :بحث انتخابات در گچساران از حساسیت بالایی برخوردار بود  اما انتخابات خوبی بدون اتفاق خاصی در سطح شهرستان برگزار شد.

موسوی تصریح کرد:در بحث رد اعتبار نامه نماینده سابق شهرستان برآوردها این موضوع را نشان می داد که شهرستان جو نامناسبی خواهد داشت، اما باز هم همکاری مردم و فرهنگ مردم گچساران به نمایش گذاشته شد و همه هم به قانون تمکین کردندو نتیجه هم امنیت و آرامش برای مردم بود.

او اذعان داشت : همواره خبرنگاران همراه خوبی برای ما بوده اند و  با توجه به شرایط شهرستان گچساران‌ و تلاش عزیزان پلیس و همراهی مردم جایگاه خوبی درنظم و  امنیت دارد.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و آگاهی بخش به جامعه حرفه بسیار ارزشمندی است گفت : در حالی که توسعه و بالندگی کشور در گرو امنیت  بوده و اگر رشدی هم داریم بخش مهمی ناشی از وجود امنیت در کشورمان است رسانه ها نقش مهمی در این بالندگی ها دارند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جامعه بیشتر از هرزمان دیگری نیازمند امید و اعتماد است گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز است که فاکتورهای مثبت نظام اسلامی را ببینیم و در راستای امید بخشی به جامعه گام برداریم.

چند پیشنهاد به شهرداری دوگنبدان
دنبال کنید

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه لباس ما لباس خدمت است و تلاش این بوده به عنوان یک سرباز خدمتگذار مردم باشیم خاطر نشان کرد :امروز به همت پرسنل نیروی انتظامی هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم.

فرمانده انتظامی گچساران با اذعان بر اینکه کشفیات مود مخدر این ناحیه انتظامی نسبت به سال گذشته ۹۷ درصد بیشتر شده است گفت : امسال در بحث مواد مخدر  ۴۷۶کیلوگرم کشف شد و نزدیک به ۴۴۶نفر دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ۸ باند مواد مخدر  در سال جاری متلاشی شد و ۲۱نفر قاچاقی دستگیر شدند گفت:در بحث کشف سرقت ۱۰۹ درصد افزایش وجود داشته و ۱۳۷ نفر دستگیر شدند.

موسوی از دستگیری ۲۲۷ مجرم و قاچاقچی کالا و توقیف ۱۰۷خودرو خبر داد و اظهار داشت :بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان ارزش این کالا ها بوده که مقادیر زیادی از آن را دستگاه های بیت کوین شامل می شد.

وی تماسهای گرفته شده  با ۱۱۰ را ۷ هزار و ۵۷۵ تماس ارزیابی کرد و گفت:  ۹۰درصد این تماسها عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی گچساران در ادامه با بیان اینکه از سال ۹۵با کاهش نزاع دسته جمعی روبرو هستیم افزود : عواملی  همچون فرهنگ سازی مردم و احساس مسئولیت در شهرستان و نیز برخوردهای قضایی و حضور به موقع پلیس و دستگیری افراد موثر در این امر تاثیر داشته، هرچند معتمدین هم کمک کار ما بودند.

وی با اطلاع رسانی از این موضوع که امسال در تصادفات شهری چهل درصد کاهش تصادفات داشتیم در این رابطه از افزایش  ۱۰۰درصدی فوتی ها خبر  داد و این افزایش را نگران کننده عنوان کرد.

علیرضارضانژاد : ۴۰ میلیارد ریال به چهار طرح بزرگ پروار بندی اختصاص یافته است
دنبال کنید

فرمانده انتظامی در این نشست تصادفات برون شهری را  ۵۸درصد کاهشی عنوان کرد و در این خصوص اظهار داشت :کاهش ۷۱درصدی فوتی ها را شاهد بودیم در این مدت که ۴نفر فوتی در این زمینه داشتیم.

موسوی از تشکیل ۷۰ پرونده پلیس فتا در گچساران در ۵ ماه گذشته خبر دادو گفت: بیشتر هتک حرمت در فضای مجازی بود که دراین خصوص ۶۳فقره کشف و ضبط و عاملین نیزدستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران در پایان گفت :در کارم هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست و خدمتگذار مردم هستیم و با جناح بندی سیاسی و گروهی سنخیتی نداریم و تلاش همه همکاران بنده نیز رضایتمندی مردم است.

تصاویر تکمیلی:
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 14
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 15
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 16
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 17
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 18
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 19
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 20
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 21
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 22
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 23
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 24
هیچ جریانی خاص سیاسی حاکم‌نیست / هیچ متهم تحت تعقیب و متواری از سالها گذشته نداریم 25

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi