پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گچساران در ابتدا وضعیت خوبی داشت/ به دلیل سهل انگاری همه به وضعیت قرمز رسید

رئیس مرکز بهداشت و درمان گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگارگفت: تا الان ۳۶۰۳مورد نمونه کرونا گرفته شده که ۲۶مورد مورد فوتی داشتیم و باز هم شهروندان‌ را به رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی توصیه می کنم. آرین غلامیان گفت: در این چند ماه بیش از ۱۱هزار بازدید از اماکن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52210
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳

کرونا :

گچساران در ابتدا وضعیت خوبی داشت/ به دلیل سهل انگاری همه به وضعیت قرمز رسید

رئیس مرکز بهداشت و درمان گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگارگفت: تا الان ۳۶۰۳مورد نمونه کرونا گرفته شده که ۲۶مورد مورد فوتی داشتیم و باز هم شهروندان‌ را به رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی توصیه می کنم.

آرین غلامیان گفت: در این چند ماه بیش از ۱۱هزار بازدید از اماکن مختلف شهرستان داشته ایم و اقدامات‌ خوبی نیز در این‌ خصوص انجام‌ شده است.
حسینی، رییس بیمارستان شهید رجایی گفت: انتقاد حق خبرنگار است و از رسانه نیز بخاطر بیان ایرادات و مشکلات استقبال می کنیم اما رسانه ها نیز صادقانه فعالیت کنند و تحت تاثیر جریان و یا گروهی قرار نگیرند.
وی افزود: بیشترین انتقاد از ما همان بحث کمبود پزشک است چرا که هر پزشک عمومی بدنبال تحصیلات بالاتر است و پیمانکارهایی که قرارداد می بندند با  مرکز استان است اما در حال حاضر کمبود پزشک در بیمارستان نداریم.

حسینی تصریح کرد:کل مراجعین به بیمارستان ۱۳۳۵نفر است کل بستری ها۳۸۹ در سال جاری بوده است و در حال حاضر ۲۴بیمار بستری کرونایی داریم.

وی افزود:کرونا بیماری ناشناخته ای است، گجساران در ابتدا وضعیت خوبی داشت اما بدلیل سهل انگاری همه به وضعیت قرمز رسید،اما امروز بازهم شرایط بهتری داریم و رعایت اصول بهداشتی باید با جدیت از سوی مردم صورت گیرد.
حسینی ادامه داد: در پیک اول بیماری قراردادی ۸۷روزه با برخی پرستاران بسته شد اما بعد از اتمام تمدید قراردادی صورت نگرفت،کمبود پرستار نداریم و نسبت به جمعیت و تخت ما کمبودی نیست، برخی پرستاران در مکان های دیگری از استان مشغول هستند و در حقیقت ردیف ما را اشغال کرده اند و کارایی برای ما هم ندارند.

تجمع اعتراض‌آمیز نیروهای فصلی شرکت نفت گچساران مقابل فرمانداری
دنبال کنید

وی تصریح کرد:بیش از ۳۰نفر از کادر بهداشتی ما درگیر کرونا شده اند در حالی که برخی کادر درمان ما تعداد ۸۰ نفر نیز به این بیماری مبتلا شدند.

حسینی اظهار کرد:در بیمارستان افراد فقیری بودند که با درمان رایگان برخورد کرده ایم و مشکلی برای ترخیص افراد بی بضاعت هم نداریم.

مظاهری،به عنوان نماینده بیمارستان نرگسی در این آیین گفت: در خصوص بیمارستان نرگسی حدود یکماه پروژه تعطیل بود اما باز هم قرارداد مجددی انجام شده است و حدود ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیگیری تجهیزات پزشکی نیز صورت گرفته  که حدود ۷۰درصد نیز فراهم شده که تا ۲۲بهمن ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: شروع کار ساخت بیمارستان از سال ۸۱ بوده است، بیمارستان شهید رجایی از لحاظ ساختمانی مشکلاتی دارد و قرار بود بیمارستان بزرگی ساخته شود و جایگزین بیمارستان قدیمی شهر شود.

مظاهری تصریح کرد:بیمارستان نرگسی ۱۲۸تخت دارد و مکاتباتی برای بخش فوق تخصصی با وزارتخانه انجام دادیم که پاسخ مثبت دریافت نکردیم اما بخش های تخصصی برای این بیمارستان در نظر گرفته است.

وی گفت: استخدام کادر درمانی بیمارستان از طریق وزارت خانه و آزمون خواهد بود البته اگر قرار بر این نباشد که کادر و پرسنل بیمارستان شهید رجایی به نرگسی منتقل شوند.

حسینی درادامه به عنوان نماینده بیمارستان بی بی حکیمه گفت: مشکل معوقات حقوقی و بیمه پرسنل با پیگیری های انجام شده مرتفع شده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi