جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

روحانی به توصیه ستاد کرونا به مجلس نرفت/ برای سرپرستی وزارت سمت به اذن رهبری نیاز است

حسینعلی امیری دلیل حضور نیافتن رئیس جمهور در مجلس برای دفاع از مدرس خیابانی را توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: گفتند صلاح نیست آقای روحانی به مجلس برود. کرونا: معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و پس از ناکامی مدرس خیابانی در گرفتن رای اعتماد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52167
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

کرونا :

روحانی به توصیه ستاد کرونا به مجلس نرفت/ برای سرپرستی وزارت سمت به اذن رهبری نیاز است

روحانی به توصیه ستاد کرونا به مجلس نرفت/ برای سرپرستی وزارت سمت به اذن رهبری نیاز است 3

حسینعلی امیری دلیل حضور نیافتن رئیس جمهور در مجلس برای دفاع از مدرس خیابانی را توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: گفتند صلاح نیست آقای روحانی به مجلس برود.

کرونا: معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و پس از ناکامی مدرس خیابانی در گرفتن رای اعتماد از مجلس برای تصدی وزارت صمت درباره دلیل نرفتن روحانی به مجلس برای دفاع از وزیر پیشنهادی که می‌توانست بر رای مجلس اثر بگذارد گفت: رئیس جمهور اعلام آمادگی کرده بودند که برای دفاع از مهندس خیابانی در مجلس حضور یابند اما حضور ایشان در مجامع تابع تصویب ستاد ملی کرونا است و استعلام دفتر ایشان از ستاد مذکور با پاسخ منفی مواجه شد.

حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران افزود: دفتر رییس‌جمهور استعلام کرده بود و ستاد هم به دفتر رییس جمهور و هم به معاونت پارلمانی اعلام کرده بودند که حضور رییس جمهور در مجلس به صلاح نیست و نباید در مجلس حضور پیدا کنند و ایشان را برای حضور در مجلس منع کردند و ما این موضوع را به رییس مجلس و هیات رییسه اعلام کرده بودیم و آقای جهانگیری از طرف ایشان حضور پیدا کردند. 

وی تصریح کرد: مدت سرپرستی آقای مدرس خیابانی از امروز منقضی شده و آقای رییس جمهور از مقام معظم رهبری برای اداره وزارتخانه با سرپرستی استجازه می‌کنند و فکر می‌کنم‌ با استجازه از مقام معظم رهبری این مشکل حل می‌شود.

امیری درباره حضور معاون اول رییس جمهوری در جلسه بررسی صلاحیت حسین مدرس خیابانی هم گفت: به موجب بند سوم از ماده ۲۰۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور می‌تواند افرادی را برای پاسخ به سوالات و اظهارات مخالفان تعیین کند و در همین راستا رئیس جمهور دکتر جهانگیری را تعیین کردند.

اعزام تجهیزات لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مرزهای شمال غرب
دنبال کنید

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi