چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اسماعیلی؛ گزینه احتمالی دولت برای تصدی پست وزارت صمت

پس از عدم رای اعتماد مجلس به حسین مدرس خیابانی، شنیده ها حاکی از آن است که داریوش اسماعیلی گزینه بعدی دولت برای تصدی گری وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود. یک منبع موثق به خبرنگار کرونا گفت: براساس صحبت هایی که در صحن علنی مجلس به گوش می رسید، به احتمال زیاد داریوش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52154
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸

کرونا :

اسماعیلی؛ گزینه احتمالی دولت برای تصدی پست وزارت صمت

اسماعیلی؛ گزینه احتمالی دولت برای تصدی پست وزارت صمت 3

پس از عدم رای اعتماد مجلس به حسین مدرس خیابانی، شنیده ها حاکی از آن است که داریوش اسماعیلی گزینه بعدی دولت برای تصدی گری وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

یک منبع موثق به خبرنگار کرونا گفت: براساس صحبت هایی که در صحن علنی مجلس به گوش می رسید، به احتمال زیاد داریوش اسماعیلی معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت گزینه بعدی دولت برای تصدی پست وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.
شایان ذکر است در جلسه علنی چهارشنبه ۲۲ مردادماه۹۹ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حسین مدرس خیابانی، گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت رای اعتماد ندادند. مدرس خیابانی از مجموع ۲۵۴ رای با ۱۰۴ رای موافق، ۱۴۰ رای مخالف و ۱۰ رای ممتنع رد صلاحیت شد.
داریوش اسلامی نماینده سابق سروستان است که حدود شش ماه پیش و با درخواست رحمانی، وزیر وقت صنعت و معدن و تجارت، از سمت خود در مجلس استعفا کرد وپس از آن،   معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت گردید.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi