پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران

پیش از ظهر امروز نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان گچساران با حضور فرماندار و رئیس فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران در این نشست گفت: گچساران در سطح استان جمعیتی پویاتر ، پرتلاش تر و کاراتر در حوزه خبررسانی دارد و اگر فرهنگ را اساس و زیربنای توسعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52122
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

کرونا :

سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران

پیش از ظهر امروز نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان گچساران با حضور فرماندار و رئیس فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران در این نشست گفت: گچساران در سطح استان جمعیتی پویاتر ، پرتلاش تر و کاراتر در حوزه خبررسانی دارد و اگر فرهنگ را اساس و زیربنای توسعه بدانیم ،عنصرتاثیر گذار در این عرصه همان سلامت حوزه رسانه است.

نوروزی گفت: صاحبان قلم تضمین کننده و سرآمد در تمامی عرصه ها هستند ،این فرایند تولید و عرضه خبر یک رکن اساسی در جامعه است و امیدواریم دوستان این مهم را در راستای توسعه و پیشرفت جامعه بکار گیرند؛ اما باید توجه داشت که اهالی رسانه در ماه محرم بدلیل شرایط کرونایی نیز نگاهی ویژه تری به این ماه داشته باشند و به روند هر چه شایسته ترعزاداری های محرم با رعایت تمامی اصول و دستورات بهداشتی با توجه به ابلاغیات ستاد کرونا همت بگمارند.

فرماندار گچساران در ادامه این نشست گفت:رسالت خبرنگاران در عرصه خبر بسیار عظیم است که آنهم در جهت آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه حائز اهمیت است ،بنابراین  خبرنگاران نیز باید این رسالت را به شایستگی ادا کنند و با آگاهی بخشی به جامعه سهم ویژه ای در پیشرفت و توسعه کشور داشته باشند، چرا که رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند .

خوانپایه ادامه داد: یک خبرنگار باید بدون حاشیه و رک و صحیح و بدون جهت گیری های سیاسی اهدافش را دنبال کند و اخبار موثق و اقناع کننده برای افکارعمومی را بدرستی انتشار دهد، دست خبرنگار نباید در مقابل واقعیت های موجود جامعه بلغزد و بایستی با شجاعت پیگیر مطالبات مردم باشد، انتشار اخبار صحیح و موثق از اهداف کار خبرنگاران باشد اگر غیر از این باشد یقینا مخاطبین رسانه خودش را از دست خواهد داد.

وی افزود: ارزش و اعتبار خبرنگاران به فعالیت و اقدامات شایسته خودشان بستگی دارد ،اگرچه شان و منزلت خبرنگاران رفیع است هرچند از لحاظ حقوق و مزایا هم در مضیقه باشند، بایستی همه  عزیزان به امانت داری توجه خاصی داشته باشند لذا باید برای خدمت به مردم و در جهت تنویر افکار عمومی گام بردارید ودر چارچوب اخلاق حرفی ای قلم زد و لغزشی هم در کارتان‌نیز وجود نداشته باشند.

خسرو افشین پور با حضور در محل فرمانداری وارد کارزار انتخاباتی شد
دنبال کنید

خوانپایه گفت:امنیت حرفه ای جامعه خبرنگاری بایستی توسط خودشان مدیریت شود هرچند معتقدم که اخلاق حرفه ای خبرنگاری بایستی رعایت شود و یک خبرنگار باید به درستی و با رعایت اصول و قانون اخبار را به آگاهی مردم برساند.

فرماندار گچساران در ادامه نیز خصوص بازنشستگی اش گفت: البته قوانین و مقرراتی در این خصوص وجود دارد و بنده حداقل پنج سال تا بازنشستگی فاصله دارم و اگر هم قرار باشد کسی خدمتش تمام شود تصمیم گیری با ارکان دولت است و با ما نخواهد بود،فعلا در خدمت مردم خواهیم بود.

وی در ادامه به اعتبارات نفت اشاره کرد و گفت: این اعتبارات دو بخش است، دو سوم بر کل استان ها توزیع می شود و یک سوم متعلق به شهرستان هایی است که تولید نفت دارند همچون گچساران و بهمئی که بر اساس شاخص هایی نیز پروژه هایی تعریف می شود.

خوانپایه ادامه داد: در شهرستان پروژه هایی که بالای ۷۰ درصد پیشرفت دارند در اولویت هستند و اعتبارات استانی را در کمیته برنامه ریزی مطرح کردیم، گچساران در سال های اخیر وضعیت خوبی داشته است و پیگیری خوبی نیزانجام شد که از نماینده سابق شهرستان تقدیر می کنم و در سال جاری هم اعتبارات خوبی پیش بینی شده است که پیگیری های لازم هم به عمل خواهد آمد و مردم هم نتایج را خواهند دید.

فرماندار به کارهای صورت گرفته در حوزه حمل و نقل، آب و خاک و عمران روستایی اشاره کرد و گفت: بخشی از عملیات اجرایی تونل دیل‌ که بزرگترین تونل در جنوب است، انجام شد که سال گذشته بدلیل نشت گاز تعطیل شد و خوشبختانه نشت گاز هم فعلا متوقف شده است و رایزنی ها و پیگیری هایی هم جهت ادامه کار انجام شده است.

وی در خصوص دریاچه مصنوعی گفت: پیمانکاران مختلف و دستگاه هایی مجری بودند و متاسفانه اختلافاتی بین شهرداری و پیمانکار وجود داشته و هنوز به نتیجه لازم در این خصوص نرسیده ایم کهو باید تصمیماتی براساس واقعیات انجام شود و مشکلات کارفرما و پیمانکار و اختلاف بین شهرداری و پیمانکار حل و فصل شود هرچند جلساتی برگزار شد ،اما متاسفانه مشکل همچنان پابرجاست.

یازدهمین جشنواره استانی قرآنی نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی و هنری مساجد
دنبال کنید

خواپایه ادامه داد: پردیس سینمایی گچساران هم در حال انجام است و بخش عمده ای از کار صورت گرفته است و پیگیری های لازم نیز انجام شده است هرچند پیمانکار جدید اعلام کرده است که اجرای فاز دوم با این هزینه برایش مقرون به صرفه نخواهد بود که بازهم پیگیر این موضوع هستیم.

فرماندار در پایان گفت: با توجه به شیوع کرونا ،اما در هفته دولت طرح های خوبی همچون افتتاح قطعه چهارم جاده گچساران به بهبهان را داریم و بالغ بر ۱۰۰میلیارد افتتاح و پروژه کلنگ زنی در هفته دولت نیز خواهیم داشت؛ دولت پای کار است و خدمات رسانی به مردم جزئی از ایمان ماست.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت بیمارستان نرگسی گفت: اقدامات خوبی در عرصه  بهداشت و درمان در سال های اخیر در این شهرستان صورت گرفته است که می توان گفت سه بیمارستان با کیفیت خوب در شهر داریم که برخی به زودی بهره برداری خواهند شد ، پیشرفت فیزیکی بیمارستان صنعت نفت تمام است و اما کمی بحث تجهیزات دارد.

خوانپایه در ادامه اظهارکرد:بیمارستان نرگسی هم بالای ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است معاون وزیر راه شهرسازی به شهرستان بیایند و در ارتباط با تجهیزات نیز پیگیری های لازم از دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است.

فرماندار گچساران در ادامه در پاسخ به سوال دیگری گفت:در بحث زنده یاد زارعی و در خصوص معرفی به عنوان شهید نیز پیگیری هایی از طرف جناب استاندار انجام شده که قطعا شاخص هایی در سطح کشور از سوی متولیان امر در این زمینه وجود دارد هرچند نامگذاری بلواری به نام زنده یاد “البرز زارعی “در برنامه قرار دارد.

وی درادامه در پاسخ به سوالی نیز گفت:در بحث کرونا نیز در ابتدا وضعیت خوبی در سطح شهرستان داشتیم، اما متاسفانه غفلت های صورت گرفت و عواملی همچون بازگشایی صنوف مختلف ، بازگشت کارگران پروژه ها به سر کار و نیز مجاورت با استان هایی مثل خوزستان موجبات شیوع کرونا در این شهرستان را رقم زد اما با تلاش هایی که صورت گرفت سیر روند نزولی است.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی:
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 29
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 30
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 31
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 32
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 33
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 34
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 35
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 36
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 37
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 38
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 39
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 40
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 41
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 42
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 43
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 44
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 45
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 46
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 47
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 48
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 49
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 50
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 51
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 52
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 53
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 54
سرگذست تونل دیل و پردیس هنرمندان در جلسه تجلیل فرماندار گچساران از خبرنگاران 55

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi