جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۷ ماه است که برای کنکور با اعصاب خانواده‌ها و فرزندانشان بازی می‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رئیس سازمان سنجش و وزرای علوم و بهداشت گفت: درباره کنکور ۷ ماه است که با اعصاب و روان خانواده و فرزندانشان بازی می کنید. کرونا: سید علی یزدی‌خواه در نشست علنی امروز مجلس در تذکری با اشاره به اینکه در سال ۹۲ بحث کنکور و جذب دانشجو براساس سوابق

اختصاصی کرونا

کد خبر : 52030
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

کرونا :

۷ ماه است که برای کنکور با اعصاب خانواده‌ها و فرزندانشان بازی می‌کنند

۷ ماه است که برای کنکور با اعصاب خانواده‌ها و فرزندانشان بازی می‌کنند 3

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به رئیس سازمان سنجش و وزرای علوم و بهداشت گفت: درباره کنکور ۷ ماه است که با اعصاب و روان خانواده و فرزندانشان بازی می کنید.

کرونا: سید علی یزدی‌خواه در نشست علنی امروز مجلس در تذکری با اشاره به اینکه در سال ۹۲ بحث کنکور و جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی در مجلس تصویب شد و در سال ۹۳ دستورالعمل اجرایی آن توسط دولت ابلاغ شد، گفت: ولی تا الان هیچ اتفاقی در این حوزه رخ نداده است. از طرفی سال ۹۵ در مجلس مجدداً اصلاحیه ای تصویب شد که براساس آن ۸۵ درصد ظرفیت دانشگاه ها از طریق اعمال سوابق تحصیلی تکمیل می شود.

وی خطاب به وزرای بهداشت، علوم، آموزش و پرورش و رئیس سازمان سنجش گفت: چرا از سال ۹۵ تاکنون این موضوع را ساماندهی نکردید؟ در حدود ۷ ماه است که با اعصاب و روان خانواده و فرزندانشان بازی می کنید. موضوع کرونا از روز بعد از انتخابات در کشور مطرح شد، اما تا امروز بحث چگونگی حفظ سلامتی فرزندان در آزمون ها وجود دارد.

یزدی‌خواه ادامه داد: کنکور در تاریخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، پیک شرکت کنندگان در روزهای پنجشنبه و جمعه است. یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از جوانان ما در این آزمون ها شرکت کردند، حداقل سطح تقاضای ما این است که کنکور در دو هفته متوالی به منظور تامین مقدمات، عوامل انسانی و ضد عفونی محل برگزاری آزمون، اجرا شود تا پس از آزمون‌ها با خیل عظیمی از جوانان بیمار مواجه نشویم. از این رو موضوع حذف کنکور و جذب دانشجو براساس سوابق تحصیلی را از وزرای دولت مطالبه کرده و امیدواریم حداقل برای سال آینده اجرایی شود.

بوی خون همه پرسی اقلیم کردستان به مشام می رسد/ التهاب و تنش هدیه بارزانی به عراق پس از داعش
دنبال کنید

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi