یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین تبادل تجاری با ایران از طریق "کانال تجارت بشردوستانه سوییس" انجام شد

دبیرخانه امور اقتصادی دولت سوئیس از انجام شدن تبادل محموله ای دارویی با ایران از طریق کانال تجارت بشردوستانه سوییس خبر داد. کرونا: روزنامه نیویورک تایمز نوشت دولت سوئیس  اعلام کرد که یک شرکت دارویی این کشور اولین تبادل تجاری را از “کانال تجارت بشردوستانه” با ایران انجام داده است. دبیرخانه امور اقتصادی دولت سوئیس اعلام کرد: تاکید می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51660
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

کرونا :

اولین تبادل تجاری با ایران از طریق "کانال تجارت بشردوستانه سوییس" انجام شد

اولین تبادل تجاری با ایران از طریق "کانال تجارت بشردوستانه سوییس" انجام شد 3

دبیرخانه امور اقتصادی دولت سوئیس از انجام شدن تبادل محموله ای دارویی با ایران از طریق کانال تجارت بشردوستانه سوییس خبر داد.

کرونا: روزنامه نیویورک تایمز نوشت دولت سوئیس  اعلام کرد که یک شرکت دارویی این کشور اولین تبادل تجاری را از “کانال تجارت بشردوستانه” با ایران انجام داده است.
دبیرخانه امور اقتصادی دولت سوئیس اعلام کرد: تاکید می کنیم که عملیاتی کردن مقررات تبادلات بشردوستانه سوییس در حال پیشرفت در روند خود است و تعدادی از شرکت ها پیش از این تایید شده‌اند و شرکت های بیشتری نیز تایید خواهند شد. تبادلات بیشتری باید ظرف مدت کوتاهی انجام شوند.

این نهاد نام شرکت داروسازی و ارزش این محموله را که گفته  شامل داروی ضد سرطان مورد استفاده برای درمان انباشتگی آهن در اثر جریان یافتن مکرر خون است، مشخص نکرده است.
کانال مقررات تجارت بشردوستانه سوئیس برای انتقال غذا و دارو به ایران، عملیات‌های آزمایشی‌اش را در ماه ژانویه برای کمک به تامین نیاز ایران از کالاهای سوئیسی بدون دور زدن تحریم های آمریکا آغاز کرد.
انتهای پیام

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi