پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ابراز نگرانی پاپ از درگیری‌های آذربایجان و ارمنستان

پاپ فرانسیس ضمن تاکید مجدد بر برقراری آتش‌بس جهانی و فوری، اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه نشانه‌ای از توقف روند همه‌گیری جهانی ویروس کرونا مشاهده نمی‌شود. به گزارش کرونا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در جریان سخنرانی خود در میدان سنت پیتر، خاطرنشان کرد: در زمانی که هیچ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51366
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

کرونا :

ابراز نگرانی پاپ از درگیری‌های آذربایجان و ارمنستان

ابراز نگرانی پاپ از درگیری‌های آذربایجان و ارمنستان 3

پاپ فرانسیس ضمن تاکید مجدد بر برقراری آتش‌بس جهانی و فوری، اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه نشانه‌ای از توقف روند همه‌گیری جهانی ویروس کرونا مشاهده نمی‌شود.

به گزارش کرونا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در جریان سخنرانی خود در میدان سنت پیتر، خاطرنشان کرد: در زمانی که هیچ نشانه‌ای برای توقف شیوع ویروس کرونا مشاهده نمی‌شود، دوست دارم بر نزدیک بودن خود با کسانی که به این بیماری‌ مبتلا و با پیامدهای اقتصادی و اجتماعی آن رو به رو شده‌اند، تاکید کنم.

وی همچنین گفت: من به طور ویژه به کسانی که به خاطر جنگ و درگیری درد و رنجشان بیشتر شده، فکر می‌کنم.

پاپ فرانسیس با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل، بر برقراری آتش‌بس جهانی و فوری که موجب صلح و امنیت شده و ارائه کمک‌های بشردوستانه لازم را ممکن می‌سازد، تاکید کرد.

پاپ فرانسیس همچنین تصریح کرد: ما با نگرانی تشدید تنش‌های مسلحانه در منطقه قفقاز بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان طی روزهای اخیر را دنبال می‌کنیم. در حالی که من برای خانواده‌هایی که جان خود را در جریان درگیری‌ها از دست داده‌اند، دعا و آرزو می‌کنم که دو طرف از طریق پایبندی به جامعه جهانی و نیز از طریق گفت‌وگو و اراده‌ای قوی به راه حلی مسالمت‌آمیز دست یابند که خیر و منفعت ملت دو کشور را به دنبال داشته باشد.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi