جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظریف در مشهد حاج قاسم و ابومهدی

محمد جواد ظریف در بدو ورود به بغداد، امروز یکشنبه از محل عروج ملکوتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس وهمراهانشان در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد بازدید کرده و به مقام این شهیدان مقاومت ادای احترام کرد. کرونا: محمد جواد ظریف و هیات سیاسی همراه ، با قرائت فاتحه به روح این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51348
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

کرونا :

ظریف در مشهد حاج قاسم و ابومهدی

ظریف در مشهد حاج قاسم و ابومهدی 3

محمد جواد ظریف در بدو ورود به بغداد، امروز یکشنبه از محل عروج ملکوتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس وهمراهانشان در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد بازدید کرده و به مقام این شهیدان مقاومت ادای احترام کرد.

کرونا: محمد جواد ظریف و هیات سیاسی همراه ، با قرائت فاتحه به روح این شهیدان مقاومت به مقام شامخ شهید سلیمانی و دوست و همرزمش شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان ادای احترام و تحیت کرد.
 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به بغداد به خبرنگاران گفت که پرونده شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان را با برادران عراقی مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سفری یک روزه امروز عازم بغداد شده و بعد از دیدار و گفت وگو با مقامات این کشور، عازم اربیل شده و با رییس و دیگر مقامات در اقلیم کردستان عراق دیدار می کند.
این سفر با هدف تقویت روابط و پیگیری توافقات سابق بین دو کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi