پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عدم برگزاری نماز جمعه در شهر تهران

معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از عدم برگزاری نماز جمعه در شهر تهران خبر داد. کرونا: حجت الاسلام اسفندیاری معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در شهرها و استان‌های دارای وضعیت قرمز و پرخطر اقامه نمی‌شود. وی افزود: اقامه نماز جمعه در شهرهای با وضعیت سفید،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51249
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

کرونا :

عدم برگزاری نماز جمعه در شهر تهران

عدم برگزاری نماز جمعه در شهر تهران 3

معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از عدم برگزاری نماز جمعه در شهر تهران خبر داد.

کرونا: حجت الاسلام اسفندیاری معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در شهرها و استان‌های دارای وضعیت قرمز و پرخطر اقامه نمی‌شود.

وی افزود: اقامه نماز جمعه در شهرهای با وضعیت سفید، زرد و نارنجی صرفاً با هماهنگی ستادهای استانی مقابله با کرونا و همچنین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده نمازگزاران از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی و همچنین استفاده از سجاده و مُهر اختصاصی، امکان پذیر خواهد بود.

معاون ارتباطات شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه در تهران نیز با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، فردا نماز جمعه اقامه نخواهد شد، تاکید کرد: هفته گذشته در بیش از ۵۶۰ نقطه کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مجوز ستاد کرونا، نماز جمعه اقامه شده است.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi