پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک کاری مجلس و وزارت خارجه برای تشویق صادرات

وزیر امور خارجه گفت: کمیته مشترک کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه با هدف تشویق صادرات غیرنفتی تشکیل می‌شود. به گزارش کرونا، «محمدجواد ظریف» روز سه‌شنبه پس از حضور در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز نزدیک به سه ساعت جلسه بحث‌های خیلی خوب ، تخصصی و کاری برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51187
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

کرونا :

بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک کاری مجلس و وزارت خارجه برای تشویق صادرات

بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته مشترک کاری مجلس و وزارت خارجه برای تشویق صادرات 3

وزیر امور خارجه گفت: کمیته مشترک کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه با هدف تشویق صادرات غیرنفتی تشکیل می‌شود.

به گزارش کرونا، «محمدجواد ظریف» روز سه‌شنبه پس از حضور در کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: امروز نزدیک به سه ساعت جلسه بحث‌های خیلی خوب ، تخصصی و کاری برای دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه برگزار شد و تلاش‌ها،‌ چالش‌ها و وظایفی که در این حوزه  وزارت خارجه دارد،‌ بیان شد.

وی اضافه کرد: نمایندگان در کمیسیون پیشنهادات و موارد خیلی خوبی را توضیح دادند. مهمترین کاری که در این جلسه به پیشنهاد ریاست کمیسیون انجام شد، تشکیل کمیته کاری بخش اقتصادی وزارت امور خارجه با مسوولیت معاون اقتصادی و کمیسیون برای تشویق صادرات بود.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه هدف از این کمیته باز شدن مسیرهای صادرات غیرنفتی است،‌ گفت:‌ کمیسیون از این نظر به ما کمک می‌کند تا موانع قانونی را برداشته و ریل گذاری‌هایی که مجلس در این زمینه در نظر دارد، انجام دهد.

ظریف با  بیان اینکه پیش از این نیز جلسه مشترکی خوبی با کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی برگزار شده بود؛ تصریح کرد: در جلسه امروز هم بحث‌های خیلی خوبی صورت گرفت و امیدواریم این روش را به عنوان یک روش همکاری مداوم با مجلس محترم یازدهم ادامه دهیم.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi