شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی علل گرانی ارز در کمیسیون برنامه مجلس با حضور "همتی"

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:به دلیل افزایش نرخ ارز از رئیس کل بانک مرکزی دعوت شده است تا با حضور در کمیسیون این موضوع بررسی شود. کرونا: محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس  با اشاره به دستور کار این کمیسیون در هفته آینده، گفت: به دلیل افزایش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 51032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

کرونا :

بررسی علل گرانی ارز در کمیسیون برنامه مجلس با حضور "همتی"

بررسی علل گرانی ارز در کمیسیون برنامه مجلس با حضور "همتی" 3

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:به دلیل افزایش نرخ ارز از رئیس کل بانک مرکزی دعوت شده است تا با حضور در کمیسیون این موضوع بررسی شود.

کرونا: محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس  با اشاره به دستور کار این کمیسیون در هفته آینده، گفت: به دلیل افزایش نرخ ارز در چند روز گذشته از رئیس کل و معاونان بانک مرکزی دعوت شده است تا با حضور در کمیسیون این موضوع بررسی شود.

وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی درباره تدابیر و راهکارهای اتخاذ شده برای کنترل بازار ارز به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

نماینده تویسرکان در مجلس اضافه کرد: روز سه‌شنبه هفته آینده نیز دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و معاونان وی با حضور در کمیسیون حضور خواهند یافت و گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: در جلسات هفته آینده طرح تضمین دسترسی دهک‌های پایین درآمدی به کالاهای اساسی و دارو با قیمت مناسب نیز بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi