پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روحانی: اعتراف می‌کنم در بخش مسکن عقب ماندگی داشته‌ایم

رییس‌جمهور با اشاره به تصمیم ستاد کرونا برای محدودیت در افزایش اجاره مسکن، بیان کرد: این تصمیم بر بازار اجاره تاثیرگذار بوده است. تصمیمات دیگری هم گرفته شده که به هماهنگی بانک ها و وزارت راه نیاز دارد که در جلسات آینده این تصمیمات را اعلام می‌کنیم. کرونا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50993
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

کرونا :

روحانی: اعتراف می‌کنم در بخش مسکن  عقب ماندگی داشته‌ایم

روحانی: اعتراف می‌کنم در بخش مسکن عقب ماندگی داشته‌ایم 3

رییس‌جمهور با اشاره به تصمیم ستاد کرونا برای محدودیت در افزایش اجاره مسکن، بیان کرد: این تصمیم بر بازار اجاره تاثیرگذار بوده است. تصمیمات دیگری هم گرفته شده که به هماهنگی بانک ها و وزارت راه نیاز دارد که در جلسات آینده این تصمیمات را اعلام می‌کنیم.

کرونا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه یکی از اهداف دولت توسعه استان‌های محروم به ویژه سیستان و بلوچستان بود، اظهار کرد: گازرسانی به استان و توسعه بندر چابهار، اتصال راه آهن چابهار به راه آهن اصلی کشور از اقدامات مهم دولت بود. دیروز ریل گذاری راه آهن از سمت زاهدان به چابهار آغاز شد و امیدوارم تا پایان سال وزارت راه این راه آهن را به ایرانشهر و خاش برساند. این راه آهن یک طرح بین المللی است و به راه آهن های منطقه و اروپا متصل می شود. ۴۶ هزار هکتار زمین کشاورزی را با آبیاری مدرن تجهیز کردیم. از وحدت اقوام و مذاهب و ایجاد امنیت خوب بسیار خوشحال هستم.

وی افزود: تصمیات مهمی درباره مسکن، بورس و ارز اتخاذ کرده‌ایم. اعتراف می‌کنم عقب ماندگی در مسکن داشته و دلیل آن این بود که برخی طرح های ما اجرایی نشد. گرفتار بودیم که مسکن ناتمام و بدون خدمات را به جایی برسانیم؛ بنابراین دچار عقب ماندگی شدیم، اما ۲۵۰ هزار هکتار زمین اطراف شهرها و روستاها به وزارت راه اختصاص داده شد که به زودی به یک میلیون هکتار می‌رسد تا زمین مورد نیاز را تهیه کنیم و وزارت راه بتواند شهرک ها را طراحی کند. سیصد هزار نفری  که پول در بانک گذاشته اند به عنوان مسکن یکم، تهیه مسکن آنها در اولویت باشد. مستأجران هم در اولویت هستند. ثبت نام و … در سامانه وزارت راه انجام شده و اولویت دارها مشخص شده است.

آغاز سفر نامه مجلس شورای اسلامی / تصویر
دنبال کنید

رییس جمهور در ادامه با اشاره به تصمیم ستاد کرونا برای محدودیت در افزایش اجاره مسکن، تصریح کرد: این تصمیم بر بازار اجاره تاثیرگذار بوده است. تصمیمات دیگری هم گرفته شده که به هماهنگی بانک ها و وزارت راه نیاز دارد که در جلسات آینده این تصمیمات را اعلام می کنیم که کمک خوبی برای مستأجران خواهد بود.

روحانی بیان کرد: بورس باید با استحکام راه خود را ادامه دهد. مردم به بورس و دولت اعتماد کرده‌اند و همه مسئول هستیم تا از اموال مردم حفاظت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان به ویژه در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی،‌ جدایی بین ملت و نظام  و پس از آن،‌ ایجاد اختلاف میان قوای سه‌گانه است.

ادامه دارد …

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi