جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سفیر ایران: تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به معنای مرگ برجام است

سفیر ایران در روسیه اعلام کرد: اگر آمریکا در برنامه خود براب تحریم تسلیحاتی ایران موفق شود، این به معنای مرگ معامله هسته ای (برجام) خواهد بود. به گزارش کرونا؛ کاظم جلالی روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ گفت: آنها (آمریکا) اخیرا برگزاری یک نشست شورای امنیت سازمان ملل را با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50938
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳

کرونا :

سفیر ایران: تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به معنای مرگ برجام است

سفیر ایران: تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به معنای مرگ برجام است 3

سفیر ایران در روسیه اعلام کرد: اگر آمریکا در برنامه خود براب تحریم تسلیحاتی ایران موفق شود، این به معنای مرگ معامله هسته ای (برجام) خواهد بود.

به گزارش کرونا؛ کاظم جلالی روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ گفت: آنها (آمریکا) اخیرا برگزاری یک نشست شورای امنیت سازمان ملل را با هدف ایجاد شرایط برای تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران پیشنهاد دادند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد دهم تیرماه (۳۰ ژوئن) برای بررسی نهمین گزارش دبیرکل سازمان ملل متحد درباره آخرین وضعیت اجرای قطعنامه ۲۲۳۱ این شورا به صورت مجازی و آنلاین تشکیل جلسه داد.

وی افزود: پس از اجرای نقشه آمریکا، هیچ اثری از توافق های پیش بینی شده در این طرح (برجام) باقی نمی ماند.

جلالی در ادامه گفت: ما از موضع روسیه قدردانی می کنیم. روسیه به همراه چین با قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی مخالفت کرد و در شورای امنیت هم واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل وضعیت کنونی برجام را به واقعیت های آمریکا تشبیه کرد؛ تهران معتقد است که این گونه سیاست آمریکا محکوم به شکست است.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi