جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

محسنی‌اژه‌ای: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم

اگر بخواهیم فاصله را سریع و خوب طی کنیم نیاز است که با یک اقدامات تحولی قدم‌هایی را برداریم که به هدف اصلی نظام برسیم. معاون اول قوه قضاییه گفت: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. به گزارش کرونا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضور در برنامه بدون توقف از شیکه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶

کرونا :

محسنی‌اژه‌ای: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم

محسنی‌اژه‌ای: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم 3

اگر بخواهیم فاصله را سریع و خوب طی کنیم نیاز است که با یک اقدامات تحولی قدم‌هایی را برداریم که به هدف اصلی نظام برسیم.

معاون اول قوه قضاییه گفت: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

به گزارش کرونا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضور در برنامه بدون توقف از شیکه سه سیما  گفت: یکی از ارکان نظام و یکی از قوای مهم نظام، قوه قضاییه است که این قوه در طول ۴ دهه گذشته نقش برجسته‌ای در استیفای حق مظلوم از ظالم و برقراری امنیت در کشور در کنار سایر عناصر مرتبط داشته است.

وی افزود: هنوز تا رسیدن نقطه مطلوب که مورد نظر نظام جمهوری اسلامی است و مجموعه وظایفی که برعهده قوه گذاشته شده فاصله داریم و اگر بخواهیم فاصله را سریع و خوب طی کنیم نیاز است که با یک اقدامات تحولی قدم‌هایی را برداریم که به هدف اصلی نظام برسیم.

وی افزود: قوه قضاییه در دوره جدید سعی کرد از قبل از پایان دوره قبلی از سال ۹۶ و در آغاز ۹۷ برنامه‌ای را برای گام دوم انقلاب تدارک ببیند و برای این کار نیاز به یک سند داشت لذا در قوه قضاییه معاونت راهبردی از سال ۹۷ با نخبگان خارج از قوه اقدامات جامعی را شروع  و سندی را تنطیم کرد و کلیات آن تصویب شد. همچنان از آن تاریخ تاکنون از همه صاحب نظران نطر تکمیلی را می‌خواهیم تا سند بروز شود.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi