پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح جدید مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تدوین طرحی برای تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ هستند. کرونا:احمد حسین ‌فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمهیدات این کمیسیون برای برگزاری کنکور ۹۹ در شرایط بحران کرونا، گفت: گزارش‌ها و پیام‌های متعددی از مردم، والدین داوطلبان و داوطلبان کنکور امسال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50862
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

کرونا :

طرح جدید مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹

طرح جدید مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹ 3

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تدوین طرحی برای تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ هستند.

کرونا:احمد حسین ‌فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمهیدات این کمیسیون برای برگزاری کنکور ۹۹ در شرایط بحران کرونا، گفت: گزارش‌ها و پیام‌های متعددی از مردم، والدین داوطلبان و داوطلبان کنکور امسال مبنی بر نگرانی‌ها از شرایط بحران کرونا دریافت کرده‌ایم که مستلزم تمهیداتی است.

وی افزود: برای پاسخ به نگرانی داوطلبان کنکور سال ۹۹ و رفع دغدغه‌ها از بابت شیوع بیماری کرونا، پیشنهاد طرحی از سوی تعدادی از اعضای کمیسیون برای تعویق در برگزاری کنکور سال ۹۹ مطرح شده و در حال تدوین آن هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: براساس این طرح، نمایندگان مجلس خواستار تعویق در برگزاری کنکور ۹۹ از سوی سازمان سنجش شده‌اند.

 فلاحی در پایان خاطرنشان کرد: طرح نمایندگان برای تعویق در برگزاری کنکور سال ۹۹، در یکی از جلسات این هفته کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi