پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاران طلایه داران جبهه اگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

حاج سید قدرت الله بیعت اصل روز خبرنگار را در پیامی به خبرنگاران تبریک گفت. خبرنگاران طلایه داران جبهه اگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، که با دیدن کاستی ها و مشکلات پژواک صدای جامعه می شوند خبرنگاران پل ارتباطی مردم و دیدبان های همیشه بیدار و هوشیار ی هستند که هرگونه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48983
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴

کرونا :

خبرنگاران طلایه داران جبهه اگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

حاج سید قدرت الله بیعت اصل روز خبرنگار را در پیامی به خبرنگاران تبریک گفت.

خبرنگاران طلایه داران جبهه اگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، که با دیدن کاستی ها و مشکلات پژواک صدای جامعه می شوند
خبرنگاران پل ارتباطی مردم و دیدبان های همیشه بیدار و هوشیار ی هستند که هرگونه لغزش و خطای اندک در نگرش به محدوده جغرافیائی، و پیرامونی، صدمات و لطمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

امروز خبر نگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسانهای فرهیخته ای است که در راه روشنگری و اگاهی بخشیدن به جامعه جان خویش را تقدیم انقلاب می کند.

لذا ضمن گرامی داشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی فرارسیدن روز خبر نگار را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح ،فوری، و مناسب،منطبق بر واقعیات را به تمامی خبرنگاران انقلابی و اصحاب رسانه های نظام اسلامی تبریک می گویم
و تقدیر و تشکر بخاطر زحمات و تلاشهای مستمر مفید و موثر کسانی که اگاهانه وبا بصیرت و دلسوزانه ، با مسئولیت و تحمل سختی ها ی فراوان در راه ارمان های امام راحل و شهدا و منویات مقام معظم رهبری گام بر می دارند.

انشا الله در ماموریت حساس و سرنوشت ساز در پیش رو(انتخابات) که دشمنان داخلی و خارجی با ترفند و دسیسه و نیرنگ و سیا نمائی به عناوین مختلف بدنبال اختلاف ،یاًس و نو امیدی ،و فتنه گری هستند با درایت تیز بینی ،وسعی صدر و هوشیاری و بصیرت،،(ایه ن والقلم ومایسطرون) را سر لوحه کار قرار داده و برای رضای خدا و سربلندی کشور در دام صاحبان زر و زور و تزویر و سالوس صفتان و خناسان قرار نگیرند.

پیام تبریک مدیر عامل شرکت اب منطقه ای استان به مناسبت هفدهم ربی الاول میلاد پیامبر اکرم (ص) و ۱۳ آبان روز دانش آموز
دنبال کنید

وبار دیگر با وحدت و انسجام و دلسوزی  همه جانبه برای انقلاب که خون بهای هزاران شهید و اسیر و مفقود و مجروح می باشد در این امتحان پیروز و سر بلند بیرون ائیم.

لبخند را بر لبان ملت ایران ،و غم و اندوه را بر چهره کریح و قبیح دشمنان جاری نمائیم.

حاج سید قدرت الله
بیعت اصل

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi