یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

جهان از سیاست های غلط کاخ سفید رنج می برد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیرعبداللهیان با تأکید بر نیاز ضروری جهان به صلح و امنیت گفت: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران کمک به تحقق صلح، ثبات و امنیت در جهان است. وی ضمن اشاره به تحرکات برخی کنشگران خارجی و گروه های تروریستی در بر هم زدن صلح و امنیت در منطقه، بر نقش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

کرونا :

جهان از سیاست های غلط کاخ سفید رنج می برد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیرعبداللهیان با تأکید بر نیاز ضروری جهان به صلح و امنیت گفت: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران کمک به تحقق صلح، ثبات و امنیت در جهان است.

وی ضمن اشاره به تحرکات برخی کنشگران خارجی و گروه های تروریستی در بر هم زدن صلح و امنیت در منطقه، بر نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در حل سیاسی بحران های منطقه ای و مبارزه با تروریسم تأکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با افتخار و قدرت، اجازه نداد که تروریست ها بر منطقه حاکم شوند و صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره اندازند. تصور کنید که اگر امروز داعش در منطقه ما حاکم بود، جهان چه چهره وحشتناکی داشت.

امیرعبداللهیان با اشاره به سیاست های غلط کاخ سفید و برخی متحدانش در منطقه و جهان خاطر نشان کرد: شهادت و کشته شدن بیش از نیم میلیون از مردم سوریه و وارد آمدن بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار خسارات مادی به سوریه، تنها نتیجه یکی از این سیاست های غلط سیاستمداران آمریکا و متحدین کور آنها در منطقه است. وی افزود: جهان از سیاست های غلط کاخ سفید رنج می برد.

امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی به سوالات حاضران پاسخ داد و از تلاش آنها در مخالفت با جنگ، خشونت و افراط گرایی و کمک به تحقق صلح، ثبات و امنیت در جهان تقدیر کرد. وی در پاسخ به سوالی در مورد روابط ایران و آمریکا افزود: ما رژیم نامشروع اسراییل را به رسمیت نمی شناسیم، اما رفتار دولتمردان آمریکا تعیین کننده نوع روابط تهران-واشنگتن است.

برخی از حاضران از برخی سیاست های نادرست جهانی و منطقه ای در ترویج جنگ و خشونت در عراق، سوریه، ونزوئلا، یمن، لیبی و … به شدت انتقاد کردند.

پایان پیام

در حوزه آب و برق می‌توانیم خود را با کشورهای پیشرفته مقایسه کنیم/برق مجانی بیشتر شامل روستاییان می‌شود
دنبال کنید

سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰

جهان از سیاست های غلط کاخ سفید رنج می برد جمعی از فعالان آمریکایی صلح طلب و ضد جنگ با دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفتگو کردند. http://cdn.icana.ir/d/019/201902101432713686.jpg جهان,از,سیاست,های,غلط,کاخ,سفید,رنج,می,برد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi