چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجلس هم با استعفای ظریف مخالف است

رسول خضری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا افزود: نیاز به تمرکز حداکثری بر رفع مشکلات کشور احساس می شود و ظریف به عنوان یک مهره سنگین در دولت نقش بسزایی در مدیریت شرایط کنونی دارد.وی ادامه داد: خروج ظریف از بدنه دولت، کشور را وارد فاز جدیدی از مشکلات اقتصادی می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47119
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۱

کرونا :

مجلس هم با استعفای ظریف مخالف است

رسول خضری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا افزود: نیاز به تمرکز حداکثری بر رفع مشکلات کشور احساس می شود و ظریف به عنوان یک مهره سنگین در دولت نقش بسزایی در مدیریت شرایط کنونی دارد.
وی ادامه داد: خروج ظریف از بدنه دولت، کشور را وارد فاز جدیدی از مشکلات اقتصادی می کند و فشارهای سیاسی بر کشور را نیز افزیش می دهد.
خضری افزود: بدون شک ظریف کارکشته ترین شخصیت سیاسی ایران در وزارت امور خارجه بوده و توانایی های ایشان در روابط بین الملل انکارناپذیر است.
وی با اشاره به اینکه تلاش های ظریف و تیم همراه وی در دفع آثار تحریم های یکجانبه آمریکا موثر بوده است، اظهار داشت: نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا دکتر ظریف را متقاعد کنند که از تصمیم خود منصرف شود و دولت نیز استعفای ایشان را نباید قبول کند.
به گزارش کرونا «محمدجواد ظریف» بامداد روز هفتم اسفند ماه جاری استعفای خود را منتشر کرد که بلافاصله با واکنش های گسترده داخلی و خارجی مواجه شد.
رییس جمهوری نیز روز گذشته/سه شنبه/ با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم ما برابر آمریکا وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و وزارت نفت است از وزرای مربوطه قدردانی کرد و بسیاری این توصیف دکتر روحانی را به عنوان مخالفت وی با استعفا تعبیر کردند.
برخی از شخصیت های سیاسی نیز به استعفای «محمد جواد ظریف» واکنش نشان دادند و تلاش کردند تا نگرانی مردم و مسوولان از این اقدام را بازگو کنند.
۹۹۱۵/۳۰۷۲

مجلس هم با استعفای ظریف مخالف است 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi