جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری استعفای وزرا در صلاحیت رییس جمهوری است

به گزارش کرونا حسینعلی امیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اهواز افزود: در جریان جزییات استعفای ظریف نیستم و من هم مثل شما از فضای مجازی شنیدم.وی در ادامه گفت: دولت در هفته ۲ جلسه برگزار می کند که عمده بحث های آن مربوط به معیشت و اشتغال مردم و توسعه کشور است.امیری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47078
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

کرونا :

پیگیری استعفای وزرا در صلاحیت رییس جمهوری است

به گزارش کرونا حسینعلی امیری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اهواز افزود: در جریان جزییات استعفای ظریف نیستم و من هم مثل شما از فضای مجازی شنیدم.
وی در ادامه گفت: دولت در هفته ۲ جلسه برگزار می کند که عمده بحث های آن مربوط به معیشت و اشتغال مردم و توسعه کشور است.
امیری با بیان اینکه اکنون در یک نبرد تمام عیار اقتصادی، رسانه ای با آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم افزود: دشمنان نظام به دنبال آن هستند که اعتماد و امید را از مردم بگیرند که در این شرایط اتحاد و یکپارچگی مردم بسیار مهم است.
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: اگر مردم صرف نظر از هر چیزی انسجام خود را حفظ کنند و در کنار دولت و نظام باشند به طور قطع از مشکلات خارج خواهیم شد.
وی افزود: اقتصاد کشور در حال ثبات است و مسایل مربوط به اشتغال و معیشت مردم رو به بهبود است. در آینده روشن کشور تردیدی نیست به شرط این که مردم در کنار نظام باشند.
معاون پارلمانی رییس جمهوری روز سه شنبه وارد اهواز شد. دیدار با خانواده شهدا، دیدار با آیت ا… موسوی جزایری و آیت ا… شفیعی و بازدید از طرح های توسعه نیشکر و صنایع جانبی و شرکت در آیین گرامیداشت روز وکیل مدافع و استقلال کانون وکلای دادگستری از برنامه های سفر یک روزه امیری به اهواز است.
۹۸۷۹/ ۶۰۳۷

پیگیری استعفای وزرا در صلاحیت رییس جمهوری است 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi