جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماندگاری انقلاب نیاز به استقامت دارد

به گزارش کرونا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی روز یکشنبه در آیین معرفی و تکریم مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: اگر به این ۲ اصل پایبند باشیم و در راستای این اقدام ها کوشش شود هرگز نسبت به آینده انقلاب نگرانی وجود نخواهد داشت. وی بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47007
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

کرونا :

ماندگاری انقلاب نیاز به استقامت دارد

به گزارش کرونا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی روز یکشنبه در آیین معرفی و تکریم مسوولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: اگر به این ۲ اصل پایبند باشیم و در راستای این اقدام ها کوشش شود هرگز نسبت به آینده انقلاب نگرانی وجود نخواهد داشت.
وی بیان کرد: امروز دشمن از راه های گوناگون و از دریچه فضای مجازی به دنبال تصرف مغزها، تزلزل فکری و سست کردن اراده جوانان به نظام و انقلاب و شکاف بین مردم و رهبری است و می خواهد همچون صدر اسلام مسلمانان را به جان هم بیندازد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: رسالت سپاه و بسیج و همه مسوولان این است که نگذارند تزلزل فکری در جامعه ایجاد شود، بلکه باید اندیشه ها و بنیادهای فکری را قوی کنیم و نسبت به ارزش های انقلاب، گفتمان های دینی و نظام اسلامی حساس تر باشیم.

** عوامل ماندگاری انقلاب در ۴۰ سال گذشته
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین به عوامل ماندگاری و زنده بودن انقلاب در۴۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: نخستین اصل ماندگاری انقلاب با وجود همه فتنه ها و سختی ها، معجزه الهی است و باید مواظب باشیم که ناملایمت ها و سختی ها ما را از این نعمت غافل نکند.
حاجی صادقی بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ۴۰ سالگی انقلاب به معنای پیری و فرسودگی نیست بلکه به معنای پختگی آن است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: یکی دیگر از عوامل ماندگاری انقلاب این است که در این مدت ۴۰سال، حرکتی رو به جلو داشته و پیشرفت کرده است اما دشمنان همواره رو به عقب رفته اند.
حاجی صادقی در بحث مبارزه با استکبار جهانی گفت: امروز وضعیت انقلاب اسلامی ایران به گونه ای است که دشمن خود معترف شده این انقلاب، مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و به برکت همین انقلاب، سنگ در دستان فلسطین تبدیل به موشک های دوربرد شده است.
او گفت: هرچند که در مدت ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی با فتنه ها و توطئه های بسیاری مواجه بوده که بسیاری از این مشکلات به علت بی عرضگی و بی مدیریتی رقم خورده اما خدا را شاکریم که نظام و انقلاب همچنان پابرجاست تا جایی که مقام معظم رهبری نقشه راهی برای ۴۰ سال بعدی آن طراحی کرده است.
وی بیان کرد: امت بی ولایت و ولایت بی امت برای استکبار هیچ خطری ندارد و دشمنان می گویند هر چقدر جمعیت ایران زیاد باشد اما مادامی که رهبری نداشته باشند، شکست می خورند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسوولان و مدیران سه قوه گفت: در نظام ولایتی، نظریه پرداز ولایت فقیه است و ما در نظام ولایی باید فرمانبردار ولایت باشیم و به سمت اراده و منویات رهبری حرکت کنیم.
وی گفت: دشمن در فتنه دهه ۹۰ به دنبال قداست زدایی از ولایت و سست کردن اعتقادهای مردم است تا نقطه اتصال امت و رهبری جدا شود و امت شکننده شوند اما برخلاف آنچه دشمن تصور داشت در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال شاهد بودیم که آمار شرکت کنندگان استان ها نسبت به سال های گذشته بیشتر شد و امیدواریم مسوولان و مدیران نیز قدر این مردم را بدانند.
این مقام مسوول تاکید کرد: امروز خدمتگذاری خالصانه و صادقانه به این مردم بزرگترین عبادت و کوتاهی در خدمت، بزرگترین گناه است.

وزارت بهداشت مشکل کمبود پزشک در خاش و میرجاوه را برطرف کند
دنبال کنید

** اهل بیت (ع) واسطه کسب فیض الهی هستند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: اهل بیت (ع) و در راس آن فاطمه زهرا (س) واسطه کسب فیض الهی هستند و به هر میزان اتصال به ائمه اطهار بیشتر باشد، کسب فیض بیشتری حاصل می شود.
حاجی صادقی گفت: از وجود داشتن قرآن و اهل بیت (ع) بسیار خوشحالیم و همواره خرسندیم که پیرو اسلام هستیم که به ما حیات بخشیده است.
وی با اشاره به این که حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ بشریت بی نظیر است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری برای مقابله با استکبار، نیاز به امدادهای غیبی و کمک اهل بیت (ع) داریم تا از این فتنه ها به سلامت عبور کنیم.
وی همچنین با تبریک ولادت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) بر گردن تک تک ما حق حیات دارند، چون انقلابی به پا کردند که تولد جدید اسلام ناب محمدی بود.
به گزارش کرونا، در این آیین حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی به عنوان مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان معرفی و از خدمات هشت ساله حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا رستگار مسوول پیشین این دفتر قدردانی شد.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

ماندگاری انقلاب نیاز به استقامت دارد 3

سیاسی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi