شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

وزارت بهداشت مشکل کمبود پزشک در خاش و میرجاوه را برطرف کند

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: وزارت بهداشت مشکل کمبود پزشک در خاش و میرجاوه را برطرف کند تا اینکه مردم برای درمان به مرکز استان تردد نداشته باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 106488
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

وزارت بهداشت مشکل کمبود پزشک در خاش و میرجاوه را برطرف کند

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدام انجام شده برای حوزه انتخابیه گفت: مشکلات مختلفی در حوزه های آب، راه، بهداشت، کشاورزی و … وجود دارد که در این سه سال اخیر پیگیری های زیادی برای حل آنها انجام گرفته است که بخشی از آنها برطرف شده اند و بخش دیگری هم همچنان پا برجا هستند.

وی افزود:  شهرستان های تازه تاسیس حوزه انتخابیه با نبود مراکز درمانی مناسب مواجهه هستند و مردم باید برای درمان به مرکز استان سفر کنند و ما هم تلاش هایی در جهت رفع این مشکل انجام دادیم اما اقدام مناسبی از سوی وزارتخانه صورت نگرفته است که مطالبه ما احداث مرکز درمانی برای این شهرستان ها است.

نماینده مردم  خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: همچنین این شهرستان ها با کمبود دارو و پزشک متخصص مواجهه هستند امیدواریم که مسئولان بهداشت و درمان استان و وزارتخانه نگاهی در راستای حل این موضوع داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با رئیس سازمان امور استخدامی جلسه ای برای ارتقا ادارت آموزش و پرورش حوزه انتخابیه داشتم که قول مساعد دادند این موضوع را برطرف کنند همچنین با ریاست سازمان برنامه و بودجه هم جلسه ای در جهت تامین اعتبار پروژه های حوزه انتخابیه داشتم و قول مساعدت دادند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi