شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران –  فلسطین

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – فلسطین در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر دیروز دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ با آقای «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و پیرامون آخرین تحولات مسئله فلسطین و اوضاع سرزمین‌های اشغالی گفتگو و تبادل‌نظر کرد. دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46619
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

کرونا :

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران –  فلسطین

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – فلسطین در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر دیروز دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ با آقای «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و پیرامون آخرین تحولات مسئله فلسطین و اوضاع سرزمین‌های اشغالی گفتگو و تبادل‌نظر کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار ضمن قدردانی از اهتمام و حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین و نهضت مقاومت اسلامی فلسطین گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی راستین مردم فلسطین و پرچم‌دار مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

 

خجسته و دبیرکل جنبش اسلامی فلسطین

 

وی اضافه نمود‌:«طی سالهای گذشته علیرغم وجود مشکلات فراوان مقاومت اسلامی فلسطین موفقیت‌ها و پیروزی‌ مهمی در عرصه مبارزه با رژیم اشغالگر بدست آورده است و در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود.

النخاله، مقاومت را تنها راه آزادی سرزمین اشغالی فلسطین خواند و گفت: «جنبش جهاد اسلامی فلسطین تا آزادی سرزمین اشغالی و قدس شریف به مبارزات خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.»

خجسته نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های فراوان رژیم صهیونیستی، آمریکا و همراهی پاره‌ای از سران کشورهای منطقه برای به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و سازش با رژیم اشغالگر گفت: مسئله فلسطین و قدس همچنان مسئله نخست جهان اسلام و ملت‌های مسلمان است و تا آزادی کامل قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی ملت‌های مسلمان در مقابل رژیم اشغالگر خواهند ایستاد.

وی افزود: حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین برخاسته از اصول اعتقادی و اسلامی است و دولت و ملت ایران به رهبری امام خامنه‌ای با تمام توان از مقاومت اسلامی فلسطین حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به شکست و ناکامی آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان گفت: به زودی شاهد شکست کامل آمریکا در مسئله فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهیم بود./

پایان پیام/

 

سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران –  فلسطین امیر خجسته رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – فلسطین در مجلس شورای اسلامی با آقای «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و پیرامون آخرین تحولات مسئله فلسطین و اوضاع سرزمین‌های اشغالی گفتگو و تبادل‌نظر کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201901103941135816.jpg دیدار,دبیرکل,جنبش,جهاد,اسلامی,فلسطین,با,رئیس,گروه,دوستی,پارلمانی,ایران,-, فلسطین Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi