جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برخی ها کاسه داغتر از آش نشوند / پشت قضیه خیر است

فرماندار گچساران گفت: فرمانداری ساخته ام با اقتدار که هر کسی پا به فرمانداری بگذارد بفهمد فرماندار یعنی چه؟،تا ثانیه ای که فرماندار گچساران باشم پرستیژ فرمانداری یعنی همین ،فرماندار باید مقتدر باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ،فرماندار گچساران در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش گچساران که در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45569
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

کرونا :

برخی ها کاسه داغتر از آش نشوند / پشت قضیه خیر است
فرماندار گچساران گفت: فرمانداری ساخته ام با اقتدار که هر کسی پا به فرمانداری بگذارد بفهمد فرماندار یعنی چه؟،تا ثانیه ای که فرماندار گچساران باشم پرستیژ فرمانداری یعنی همین ،فرماندار باید مقتدر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ،فرماندار گچساران در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش گچساران که در سالن باشگاه فرهنگیان این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد،گفت:امروز باید در این روز برای آقای پورالحسینی جشن بگیریم که اگر اعتقاد به قرآن و مسلمانی داریم؛ آسانترین کار هم همین سخنرانی است و خیلی از این عزیزان که الان در این جلسه حضور دارند روز اول هم نمی دانستند که آقای پورالحسینی در کجا مشغول بکار هستند؟.

از تاج گردون کمرنگ صحبت شد

وی افزود:حرف این است که ایشان روز اول با شناخت این مسئولیت را پذیرفتند و هیچکس منتی براین مردم ندارد همه این مسئولیت ها به پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و خون شهداست،و هرکسی هم به اندازه وثقش برای این انقلاب زحمت کشیده است.

فرماندار گچساران اظهار کرد:در گچساران همه این فرصت ها برای مدیران وجود دارد و در این جلسه از دکتر تاج گردون کمرنگ صحبت شد و اگر این اعتبارات در طول این مدت وارد شهرستان نشده بود، بنده فرماندار هم نمی توانم ادعا کنم که فرماندار نمونه کشوری هستم.

رحیمی تصریح کرد:همه این عناوین در درجه اول به برکت نظام اسلامی است ،اما آنجا که گفته می شود اعتبارات نوسازی آموزش و پرورش ۷۰۰میلیون تومان در سال ۹۲بوده و در حال حاضر نزدیک به ۴میلیارد تومان است، چطوری آمده است؟!.

همچنان بر سر خودمان می زنیم

 فرماندار گچساران تصریح کرد:در ادارات شهرستان، مدیری که تدبیر دارد و مدیرت به این اعتبارات می دهد مهم است و می شود نقش پورالحسینی در آموزش و پرورش گچساران وگرنه در خیلی از ادارات ما اینچنین اعتباراتی نیز وجود دارد ولی ما همچنان بر سر خودمان می زنیم.

سرم سفیدتر شده است

وی افزود:با چنین مدیریتی پروژه های شهرستان تعطیل می شود،دیوانه شدم موهایم خودش سفید بوده و سفیدتر هم شده ،اما فرق یک مدیر این است که خودش تدبیر داشته باشد و بتواند با اعتبارات کارکند و برنامه ریزی کند.

دکتر محمود فاطمی جهت کاندیداتوری در انتخابات میان دوره گچساران وباشت اعلام حضور کرد
دنبال کنید

برخی ها کاسه داغتر از آش نشوند

رحیمی بیان کرد: پورالحسینی جزو پنج مدیر برتر شهرستان است اما در شهرستان ما مسائلی باب می شود و این بسیار بد است ،روایت داریم که هیچ پست و مسئولیتی ماندگار نیست ،خواهشی دارم که برخی از دوستان کاسه داغتر از آش نشوند چه کسی می داند که پورالحسینی کجا می خواهد برود؟نمی گویم که بروی خرابش کنی؟!.

مدیرکل باید با بنده هماهنگ می کرد

فرماندار گچساران گفت:هیچکس در این سالن نمی تواند بگوید که بیشتر از بنده فرماندار، پورالحسنی را دوست دارد،آقای زارع پور موظف بود با فرماندار گچساران مشورت می کرد و عرض می کرد که بنا دارد مدیر شهرستان را تغییر دهد ،درحالی که هماهنگ نکرد و بنده هم اجازه ندادم،هرچه هم اصرار کردند،موافقت نکردم.

باکسی تعارف نداریم

وی تصریح کرد:بنده فرمانداری ساخته ام با اقتدار که هر کسی پا به فرمانداری بگذارد بفهمد فرماندار یعنی چه؟،تا ثانیه ای که فرماندار گچساران باشم پرستیژ فرمانداری یعنی همین ،فرماندار باید مقتدر باشد،مدیرکل راه و شهرسازی به شهرستان می آید وظیفه دارد به فرماندار اعلام کند در غیر این صورت گفتم باید برگردد؛خودمان بلد هستیم کارمان را انجام دهیم و با کسی تعارف هم نداریم.

پشت قضیه خیر است

رحیمی افزود: هر کاری داشته باشیم با آقای تاج گردون هماهنگ می کنیم و تصمیم می گیریم و حتما پشت قضیه خیر است،اگر فردا به من فرماندار گفتم باید بروی ،واقعا انتظار این است که بستگان بنده مداخله کنند و از این اقدام جلوگیری کنند؟.

آن چیزی که باید داشته باشم را دارم

فرماندار گچساران گفت:هرکسی هرطور که می خواهد درباره بنده قضاوت کنند بنده آن چیزی که باید داشته باشم را دارم و اگر آنرا از دست دادم وضع خراب است،آقای پورالحسینی ما زمین خورده سادات هستیم، هر وقت در مدارس،دفاتر  و ساختمان های آموزش و پرورش قدم گذاشتم ،عشق کردم.

گزارش تصویری جشن شکوفه ها ویژه پیش دبستانی سما دانشگاه آزاد
دنبال کنید

اگر زن ذلیل نبودم!

وی تصریح کرد:هر وقت از روستاها بازدید داشتم اگر زن ذلیل نبودم آرزو داشتم دریکی از روستاها خانه می خریدم و زندگی می کردم چرا بسیاری از خانه های روستایی به مراتب از وضعیت شهر ما بهتر شده اند.

وقت صحبت کردن هم ندارم

رحیمی بیان کرد:هر مدیری که صبح ساعت ۷بیاید و ساعت ۲برود و کاری نکند تا روز بعد ؛ کار و برنامه ای هم نداشته باشد باید برود،مدیر باید ۷صبح سرکار باشد و خیلی هم بدبینانه نگاه کنیم باید ۱۰شب خانه باشد، چرا که برنامه و کار فراوان وجود دارد،بنده وقت ندارم حتی یک دقیقه تلفنی با کسی حرف بزنم.

در گچساران واقعا کار می شود

فرماندار گچساران گفت:در بافت فرسوده یک روزی قیمت خانه ها ۳۰میلیون تومان قیمت داشت اما درحال حاضر همان خانه فرسوده بالای ۹۰میلیون خرید و فروش می شود،در تمامی زمینه ها در شهرستان کار می شود و این مسائل شعار نیست و هیچ جای ایران چنین چیزی وجود ندارد و واقعا کار می شود.

اعتبارات ۳۵۰ میلیونی در گچساران

رحیمی تصریح کرد:حق آلایندگی تا قبل از سال ۹۲وجود نداشت و ماهی ۸تا ۱۰میلیارد وارد شهرداری می شود و الان اعتبارات ۳درصد نفت را اگر کنار بگذاریم اعتباری نداریم،امسال ۳۵۰میلیارد تومان اعتبار در شهرستان در حوزه ملی و استانی و بقیه موارد آمده است.

وی افزود:در ۴۰سال انقلاب امسال بهترین سال در حوزه مالی است به طوری که ما امسال ۸۰درصد تخصیص گرفتیم و هیچ سالی از اول انقلاب تا امسال چنین تخصیصی نگرفته ایم با این همه مشکلاتی که دولت داشته است.

معلمی آبروی بنده است

فرماندار گچساران در ادامه اظهار کرد: زیربنای هر مملکتی فرهنگ است و آموزش و پرورش باید در این زمینه حرف اول را بزند، نگران آقای پورالحسینی نباشید و بنده افتخار می کنم که ۲۹سال بین شما عزیزان معلم بوده ام و آن معلمی آبروی بنده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi