سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

یکی از وظایف سازمان اطلاعات سپاه و سربازان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در بازدید از محموله بزرگ قاچاق سیگار که توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از قاچاقچیان کشف و ضبط شد اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان اطلاعات سپاه و سربازان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44455
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

کرونا :

یکی از وظایف سازمان اطلاعات سپاه و سربازان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در بازدید از محموله بزرگ قاچاق سیگار که توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از قاچاقچیان کشف و ضبط شد اظهار کرد: یکی از وظایف سازمان اطلاعات سپاه و سربازان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که در استان ما سربازان گمنام این مجموعه به صورت شبانه‌روزی برای مقابله با قاچاق کالا مجاهدت می‌کنند.

یکی از وظایف سازمان اطلاعات سپاه و سربازان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است 4

وی به کشف محموله بزرگ قاچاق سیگار در تاریخ ۱۱ شهریور امسال در یک محل دپوی این محموله اشاره کرد و گفت: در این عملیات سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان سه میلیون و ۵۴۴ هزار و ۳۴۰ نخ انواع سیگار کشف کردند.

این فرمانده نظامی افزود: همچنین از این محموله بزرگ ۴۰ هزار و ۳۳۰ پاکت انواع تنباکوی میوه‌ای و سه هزار و ۲۴ تنباکوی فله‌ای کشف شد.

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به سایر اقلام کشف شده توسط سازمان اطلاعات سپاه از این محموله اشاره کرد و گفت: یک قبضه سلاح شکاری و ۱۰ لیتر مشروبات الکی کشف و ضبط شد.

یکی از وظایف سازمان اطلاعات سپاه و سربازان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است 5

وی با قدردانی از دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص همکاری و تعامل کامل دادستان مرکز استان برای دستیابی به این موفقیت به دستگیری ۲ نفر در این خصوص اشاره کرد و گفت: انتظار ما از مردم استان این است که برای مقابله هر چه بهتر با قاچاقچیان ارز و کالا مستندات خود را به سازمان اطلاعات سپاه ارائه کنند.

انصاری در ادامه و در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که همکاری مجموعه مسؤولان دولتی در استان با سپاه برای مقابله با هرگونه قاچاق چگونه است خاطرنشان کرد: با اعتماد کامل و تعامل خوب و پی‌گیری مستمر همه مجموعه‌ها به خصوص در مجموعه شورای تامین به مقابله با هر گونه قاچاق کالا در استان می‌رویم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi