جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه گچساران؛ عید فطر، روز بیداری و آگاهی انسان است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در این شهرستان این عید را دارای آثار فردی و اجتماعی ذکر کرد و گفت: عید فطر به امت اسلامی عزت و عظمت می بخشد وعید فطر، روز بیداری و آگاهی انسان است که باید شکر گذار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43793
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۷:۰۷

کرونا :

امام جمعه گچساران؛ عید فطر، روز بیداری و آگاهی انسان است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در این شهرستان این عید را دارای آثار فردی و اجتماعی ذکر کرد و گفت: عید فطر به امت اسلامی عزت و عظمت می بخشد وعید فطر، روز بیداری و آگاهی انسان است که باید شکر گذار نعمات و الطاف بزرگ خداوندی باشیم .

وی افزود:روایت است که درروز عید فطر ملکی از جانب پروردگار ندا می دهد که این روزبزرگ برشما مبارک باشد چرا که گناهانتان بخشیده شده است که لازم است انسان ها از اعمال و کردارشان مواظبت و صیانت کنندوباز در منجلاب گناه غرق نشوند.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:درگچساران فقرو نداری بیداد می کند که باید توجه داشت که از فقرا و افراد نیازمند دستگیری کنیم و اگر فقیری به انسانی مراجعه کند باید او را محترم شمرد چرا که فرصت مناسبی است و انسان عاقل نباید از این فرصت غفلت کند چرا که دستگیری از فقیر گره گشای گرفتاری های انسان در دنیا و آخرت است.

حجازی در ادامه با اشاره سخنان رهبرمعظم انقلاب در 14خرداد 97 تصریح کرد:مقام معظم رهبری در سالرزو ارتحال حضرت امام(ره)در سخنرانی شان مقایسه ای کردند بین زمان امام علی علیه السلام و زمان حضرت امام(ره).

وی افزود:نکته ای که در این بین مهم است فرمودند :آنگونه که حضرت علی علیه السلام مظلوم بودند حضرت امام (ره) هم مظلوم بودند و همچنان این موضوع ادامه دارد، که معنا این می شود که من هم مظلومم.

امام جمعه گچساران درادامه گفت:یعنی نسل جوان غیرت نشان دهید ،رهبرمان می فرمایند: من مظلوم هستم ،امروز جانشین امام زمان زمان(عج) می فرمایند من مظلومم یعنی در دفاع از دین در دفاع از عفاف ،حجاب،شرف و عزت مملکت می فرمایند من مظلومم.

اولین همایش منطقه ای اعتیاد گچساران برگزار می شود
دنبال کنید

حجازی تصریح کرد:جوانان نکند خدادی ناکرده ما فردای قیامت مورد عذاب پروردگار قرار بگیریم که در خصوص رهبرمان به وظیفه خودمان عمل نکردیم که این نکته بسیار مهم است و توجه باید داشته باشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi