جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هیچ گونه کمبود سوخت در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه کمبود سوخت در استان نداریم و همچنان از مبادی تامین، مبادرت به تهیه سوخت کلیه مجاری عرضه سوخت در استان می کنیم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43428
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

کرونا :

هیچ گونه کمبود سوخت در کهگیلویه و بویراحمد نداریم

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ گونه کمبود سوخت در استان نداریم و همچنان از مبادی تامین، مبادرت به تهیه سوخت کلیه مجاری عرضه سوخت در استان می کنیم.

لطفالله مسعودی ضمن تکذیب شایعه احتمال گرانی بنزین گفت: شلوغی جایگاه های عرضه سوخت به دلیل انتشار شایعاتی در فضای مجازی بوده و تا کنون هیچ مرجع رسمی در کشور افزایش قیمت بنزین را بیان نکرده است.

وی با اشاره به شلوغی پمپ بنزین های استان های مجاور گفت: همانگونه که فضای مجازی مختص به استان کهگیلویه وبویراحمد نیست، شایعه گرانی بنزین و کمبود سوخت نیز مختص به این استان نبوده و در کل کشور بخصوص استانهای مجاور نیز این شایعه پراکنده شده و موجب شلوغی در جایگاه های عرضه سوخت و هجوم شهروندان شده است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اعتصاب کامیون داران اشاره کرد و گفت: در برخی از استان های اعتصاب کامیون داران صورت گرفت و به تبع آن برخی از نفتکش ها نیز اعتصاب کردند ولی در استان ما هیچ گونه اعتصابی در خصوص نفتکش ها صورت نگرفته است.

مسعودی گفت: اعتصاب کامیون داران و نفتکش ها در استان های مجاور شکسته شده است و در استان ما نیز و سوخت رسانی به روال سابق ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سوخت دپو شده در مخازن عرضه سوخت استان به اندازه مصرف یک هفته کل استان است، گفت: جهت تامین سوخت مورد نیاز استان به صورت روزانه از طریق مبادی تامین اقدام می کنیم.

مبلغ اعتبارات ماده ۱۸۰ در کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست
دنبال کنید

مسعودی در خصوص عرضه بنزین یورو۴ و بنزین سوپر در استان گفت: بنزین یورو۴ به دلیل حجم آلایندگی پایین آن اغلب برای کلان شهرها استفاده می شود و بنزین سوپر به دلیل محدودیدت تولید، در بعضی از جایگاه ها عرضه می گردد.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پایان مصاحبه خود به بویرخبر گفت: در شهر یاسوج در ۳ جایگاه، گچساران  در ۲ جایگاه و در دهدشت در ۱ جایگاه عرضه سوخت، بنزین سوپر ارائه می شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi