جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی می کند

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خمینی( ره)فرمودند؛حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و آبادانی این مرز و بوم و استقلال آن مرهون و مدیون ابر مردانی است که نامشان بزرگ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43106
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

کرونا :

کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی می کند

سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خمینی( ره)فرمودند؛حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است و آبادانی این مرز و بوم و استقلال آن مرهون و مدیون ابر مردانی است که نامشان بزرگ و آبادانی و سرفرازی میهن سبزمان ثمره مردانگی ها و همت والای آنهاست. نامتان بلند، ای مجاهدان عرصه زندگی که رنج ها و غصه ها را عاشقانه به جان خریدید تا شکوه و عزت را برای مملکت خویش به ارمغان آورید.
در ادامه سرهنگ موسوی بیان داشت که کار یک کارگر به گردش چرخ های توسعه یک ملت کمک شایانی می کند. و در این بین کسانی که با رعایت موازین و اصول دینی و اسلامی، برای امرار معاش و اداره زندگی خود کارمی کنند و از دنیاپرستی و ثروت اندوزی اجتناب می کنند، همواره مورد ستایش هستند، یک کارگر نمونه هم از لحاظ اخلاق و رفتار و هم از نظر وقت شناسی و رعایت اصول کاری و هم از نحوه برخورد و رفتار با همکاران و کارفرمایان خویش، دقیق و محترم است.
در خاتمه این مقام انتظامی افزود : اینجانب یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش و دلسوز شهرستان تبریک عرض نموده، از خداوند متعال برای تمامی عزیزان سلامتی و شادکامی آرزومندم.
امید است با عنایت معبود بی همتا ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در سال حمایت از کالای ایرانی در راستای آبادانی بیش از پیش ایران اسلامی موفق و موید باشید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi