دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رژیم اسرائیل نتوانسته از حمایت فلسطین در جوامع بین المللی بکاهد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مسعود رضایی نایب رییس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز(دوشنبه ۶ فروردین ماه) با حضور در یکصد و سی و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس IPU در ژنو  درخصوص ماده اضطراری در ابتدای جلسه به ایراد سخن پرداخت. متن سخنرانی به شرح زیر است؛ بسم الله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42685
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

کرونا :

رژیم اسرائیل نتوانسته از حمایت فلسطین در جوامع بین المللی بکاهد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مسعود رضایی نایب رییس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز(دوشنبه ۶ فروردین ماه) با حضور در یکصد و سی و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس IPU در ژنو  درخصوص ماده اضطراری در ابتدای جلسه به ایراد سخن پرداخت.

متن سخنرانی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تمایل دارم قدردانی خود را نثار هیات‌هایی نمایم که از آیتم اضطراری مشترک درخصوص مردم فلسطین حمایت کردند و همچنین از تمامی هیات‌هایی که از آیتم اضطراری رژیم اسرائیل حمایت نکردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

نشست عصر روز گذشته نشان داد که حمایت از مردم فلسطین موضوع اصلی و اولویت جامعه بین المللی بوده و رژیم اسرائیل نتوانسته از اهمیت این موضوع مهم از طریق رفتارها و اقدامات فریبنده و گمراه‌کننده بکاهد. موضوع فلسطین صرفا به کشورهای اسلامی و عربی تعلق ندارد؛ بلکه موضوعی انسانی است که تمامی ملت‌ها فارغ از جهت‌گیری‌های مذهبی و سیاسی و موقعیت‌های جغرافیایی، مسئولیت عظیمی در دفاع و حمایت از این موضوع دارند.

تردیدی نیست که رژیم صهیونیستی اتهامات غلط و بی‌پایه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است. مخالفت این رژیم با عضویت ایران در کارگروه کمیته اجرایی مقابله با تروریسم کاملا غیرمرتبط و مضحک است. عضویت ایران در این کارگروه براساس روش‌ها و رویه‌های کاری کمیته اجرایی بوده و از سوی تمامی اعضای کمیته به تصویب رسیده است.

سخنرانی جمالی نوبندگانی در کمیته دائمی صلح و امنیت بین الملل اجلاس IPU

باعث شگفتی بود که نماینده رژیم اسرائیل که خود حامی تروریسم شناخته می‌شود، ایرانی را متهم می‌کند که نقش اصلی در شکست گروه‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه داشته و با از دست دادن بیش از ۱۷ هزار شهروند خود، یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان به شمار می آید.

برخی از این افراد قربانی حوادث تروریستی ناپسند بودند که مستقیما ازسوی عوامل آن رژیم حمایت شده‌اند. در سال‌های اخیر، دانشمندان بی‌گناه ایرانی که برای توسعه کشور عزیز خود فعالیت می‌کردند، به صورت فجیعی در مقابل چشمان وحشت‌زده خانواده‌های خود از سوی عوامل آن رژیم کشته و به شهادت رسیدند. در وهله و قدم اول، جامعه بین‌الملل باید چنین تروریسم و دیگر انواع تروریسم که از سوی این رژیم حمایت و تامین مالی می شود را متوقف سازد./

پایان پیام

دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵

رژیم اسرائیل نتوانسته از حمایت فلسطین در جوامع بین المللی بکاهد نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه حمایت از مردم فلسطین اولویت جامعه بین‌المللی است، گفت: رژیم اسرائیل نتوانسته از اهمیت این موضوع مهم با اقدامات فریبنده و گمراه‌کننده بکاهد. http://cdn.icana.ir/d/019/201803101319799435.jpg رژیم,اسرائیل,نتوانسته,از,حمایت,فلسطین,در,جوامع,بین,المللی,بکاهد Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi