یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقض یک طرفه برجام باعث بی اعتباری قراردادهای بین المللی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، یاروسواف مارچین دومانسکی سفیر جدید لهستان در تهران با سید مهدی فرشادان رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد. سفیر لهستان در تهران در ابتدای این دیدار به پیشینه ششصد ساله مناسبات دوستانه ایران و لهستان اشاره کرد و گفت: روابط دیرینه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 42313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

کرونا :

نقض یک طرفه برجام باعث بی اعتباری قراردادهای بین المللی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، یاروسواف مارچین دومانسکی سفیر جدید لهستان در تهران با سید مهدی فرشادان رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

سفیر لهستان در تهران در ابتدای این دیدار به پیشینه ششصد ساله مناسبات دوستانه ایران و لهستان اشاره کرد و گفت: روابط دیرینه ایران و لهستان پشتوانه مناسبی برای تقویت و تحکیم هر چه بیشتر همکاری های دو طرف است.

وی با اشاره به استقبال مجالس لهستان از توسعه همکاری های خود با مجلس شورای اسلامی، گفت: گفتگوهای پارلمانی بخش مهمی از روابط دو کشور را شامل می شود و مجالس لهستان ضمن خرسندی از گفتگوهای خوب نمایندگان دو  کشور بر تقویت گفتگوهای پارلمانی فیمابین تاکید دارند.

یارسواف مارچین دومانسکی سفیر جدید لهستان در تهران در پایان این دیدار بر حمایت لهستان از اجرای برجام تاکید کرد و گفت: لهستان از تداوم اجرای برجام حمایت می کند و بر پایبندی طرفین این توافق به تعهداتشان تاکید دارد.

فرشادان رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان نیز در ابتدای این دیدار با خیرمقدم به سفیر جدید لهستان در تهران، گفت: امیدواریم در دوره ماموریت جنابعالی شاهد گسترش هر چه بیشتر روابط دو جانبه با لهستان به ویژه در عرصه های پارلمانی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مراودات خوب گروه های دوستی پارلمانی دو کشور، گفت: در سفر اخیر گروه دوستی پارلمانی لهستان و ایران به تهران گفتگوهای خوبی میان دو طرف انجام شد و طرف ایرانی آمادگی لازم برای تداوم این گفتگوها را دارد.

فرشادان در بخش دیگری از سخنان خود از سیر صعودی حجم مبادلات تجاری دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های بالای دو طرف باید با همکاری بخش های خصوصی دو طرف سیر صعودی روابط طرفین با سرعت بیشتری تداوم یابد.

آغاز ثبت نام داوطلبین شوراها
دنبال کنید

وی در پایان گفت: برجام یک توافق چند جانبه بین المللی است که یکی از طرفین نمی تواند به تنهایی آن را لغو و نقض کند.

وی افزود: نقض برجام توسط یک کشور باعث بی اعتباری قراردادهای بین المللی شده و دیگر هیچ کشوری نمی تواند به یک توافق بین المللی اعتماد کند./

پایان پیام

سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۵

نقض یک طرفه برجام باعث بی اعتباری قراردادهای بین المللی می‌شود رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و لهستان در مجلس در دیدار با سفیر جدید لهستان در تهران، گفت: نقض برجام توسط یک کشور باعث بی اعتباری قراردادهای بین المللی خواهد شد. http://cdn.icana.ir/d/019/201803101963849815.jpg نقض,یک,طرفه,برجام,باعث,بی,اعتباری,قراردادهای,بین,المللی,می‌شود Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi