جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر

سرپرست کتابخانه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه احداث کتابخانه در محله رادک (بافت فرسوده) دوگنبدان که باحضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران  شهرستان برگزار شد، با تقدیر و تشکر از نماینده شهرستان در زمینه اختصاص دادن اعتبارات به پروژه‌های عمرانی این شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41865
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۵۱

کرونا :

با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر

سرپرست کتابخانه عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه احداث کتابخانه در محله رادک (بافت فرسوده) دوگنبدان که باحضور نماینده مردم گچساران و باشت، فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مدیران  شهرستان برگزار شد، با تقدیر و تشکر از نماینده شهرستان در زمینه اختصاص دادن اعتبارات به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار کرد: این کتابخانه به متراژ ۲۸۰ متر مربع و با اعتباری به مبلغ ۴۱۳ میلیون تومان احداث می شود.

یاسر رحیمیان افزود:  تاکنون این چهارمین کتابخانه محله‌ای است که در سطح شهرستان گچساران کلنگ‌زنی و احداث می‌شود.

رحیمیان با بیان اینکه در شهرستان گچساران یک انقلاب فرهنگی کتابخانه‌ای انجام گرفته است، بیان کرد:  انشالله با حمایت مسئولان بتوانیم یک کتابخانه سیار برای عشایر راه‌اندازی کنیم.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اگر پشتوانه نماینده مردم گچساران و باشت در تخصیص اعتبارات به پروژه‌های این شهرستان نبود ما نمی‌توانستیم قدمی را برداریم.

محمد علی علیمردانی با اشاره به احداث پایگاه سلامت محله رادک گچساران اذعان کرد: همچنین بهسازی و نوسازی خیابان بلادیان با اعتباری به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال که تا کنون ۵۰ میلیارد آن تخصیص داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نوسازی و بهسازی خیابان بلادیان تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علیمردانی با اشاره به اعتبارات استانی  تخصیص داده شده برای پروژه‌های شهرستان گچساران بیان کرد: امسال مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای این پروژه‌ها تامین اعتبار شده است.

وی  با اشاره به نوسازی و بازسازی بافت فرسوده در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بر اساس یک برنامه ۵ ساله تمام مناطق بافت فرسوده استان با اجرای یک برنامه مدون نوسازی خواهد شد.

واکنش شهردار یاسوج به هجمه های فضای مجازی / شهردار سلیقه‌ای، جناحی و گروهی نیستم و تابع قانونم
دنبال کنید

با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر 12 با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر 14 با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر 16 با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر 18 با حضور تاجگردون: کتابخانه محله رادک گچساران کلنگ زنی شد+تصاویر 20

 

نماینده ی گچساران و باشت در کرونا نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi